2012-07-19

Optiblu a ajuns la 28 magazine pe piața locală

Optical Network își amplifică prezența pe piața națională de retailer de optică medicală prin preluarea celor 7 magazine ale grupului Sover Optica.

Prin achiziționarea celor 7 magazine Sover Optica, Optiblu ajunge să fie prezent și în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov atingând un total de 28 de locații. Dintre cele 28 de magazine Optiblu, 3 sunt operate în sistem de franciză.

Optical Network este o companie românească ce activează în domeniul distribuției și vânzării en-detail de produse și servicii de optică medicală.

Există un plan de integrare bine stabilit pentru cele 7 noi locații: „Am preluat magazinele şi personalul angajat în cadrul lor. Urmează, în cursul următoarelor şase luni, un proces de rebranding şi modernizare a spaţiilor preluate, în paralel cu trainingul de personal şi implementarea metodelor de management aplicate la Optiblu”, declară directorul executiv, Raluca Cimpianu.

Optical Network operează afaceri în valoare de aproximativ 3,2 mil. euro şi 125 de persoane lucrează în cadrul acestei rețele. De asemenea, ei deţin cel mai mare magazin de profil din ţară (Optiblu din Carrefour Feeria Băneasa - 200 mp); suprafaţa medie a celorlalte magazine e de 50-60 mp, iar investiţia în amenajare şi stocul de marfă poate ajunge la 70.000 – 80.000 de euro.

Optiblu are în portofoliu mărci care acoperă toate segmementele de preţ: economic (mărcile proprii Life şi Montini), nivel mediu (Polaroid, Pepe Jeans, Benetton, Sisley, Replay, Exte, Diesel) şi lux (Gianfranco Ferre, Moschino, Missoni şi Lindberg).

„Planul de expansiune are în vedere valorificarea oportunităţilor din piaţă din perioada următorilor 2-3 ani (...) Expansiunea ţine cont de resursele financiare ale firmei, fonduri proprii şi credite”, a declarat directorul executiv al Optical Network. Datorită celor patru divizii - retail, distribuţie, francize şi o nouă divizie de audiometrie, compania estimează că va încheia anul 2012 cu afaceri de 4 milioane de euro. Retailul deţine ponderea principală, adică 75% din totalul cifrei de afaceri.

Optical Network este o companie românească ce activează în domeniul distribuției și vânzării en-detail de produse și servicii de optică medicală. La sfarșitul anului 2011, societatea a realizat o cifră de afaceri de 14.5 mil lei și a avut un număr de 125 angajați. Piaţa opticii medicale din România, estimată de Asociația Patronatul Optica, ajunge la 100 - 130 de milioane de euro și este împărţită între câteva reţele mari de magazine specializate (Optiblu, Optiplaza, Opticris, Optinova) şi peste 1.000 de firme mici, care deţin 1–2 unităţi.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

1

Karinna Călin

franchise consultant

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank