Optiblu a ajuns la 28 magazine pe piața locală

Optical Network este o companie românească ce activează în domeniul distribuției și vânzării en-detail de produse și servicii de optică medicală.
Joi
19.07.2012
Optical Network își amplifică prezența pe piața națională de retailer de optică medicală prin preluarea celor 7 magazine ale grupului Sover Optica.
 

Prin achiziționarea celor 7 magazine Sover Optica, Optiblu ajunge să fie prezent și în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov atingând un total de 28 de locații. Dintre cele 28 de magazine Optiblu, 3 sunt operate în sistem de franciză.

Există un plan de integrare bine stabilit pentru cele 7 noi locații: „Am preluat magazinele şi personalul angajat în cadrul lor. Urmează, în cursul următoarelor şase luni, un proces de rebranding şi modernizare a spaţiilor preluate, în paralel cu trainingul de personal şi implementarea metodelor de management aplicate la Optiblu”, declară directorul executiv, Raluca Cimpianu.

Optical Network operează afaceri în valoare de aproximativ 3,2 mil. euro şi 125 de persoane lucrează în cadrul acestei rețele. De asemenea, ei deţin cel mai mare magazin de profil din ţară (Optiblu din Carrefour Feeria Băneasa - 200 mp); suprafaţa medie a celorlalte magazine e de 50-60 mp, iar investiţia în amenajare şi stocul de marfă poate ajunge la 70.000 – 80.000 de euro.

Optiblu are în portofoliu mărci care acoperă toate segmementele de preţ: economic (mărcile proprii Life şi Montini), nivel mediu (Polaroid, Pepe Jeans, Benetton, Sisley, Replay, Exte, Diesel) şi lux (Gianfranco Ferre, Moschino, Missoni şi Lindberg).

„Planul de expansiune are în vedere valorificarea oportunităţilor din piaţă din perioada următorilor 2-3 ani (...) Expansiunea ţine cont de resursele financiare ale firmei, fonduri proprii şi credite”, a declarat directorul executiv al Optical Network. Datorită celor patru divizii - retail, distribuţie, francize şi o nouă divizie de audiometrie, compania estimează că va încheia anul 2012 cu afaceri de 4 milioane de euro. Retailul deţine ponderea principală, adică 75% din totalul cifrei de afaceri.

Optical Network este o companie românească ce activează în domeniul distribuției și vânzării en-detail de produse și servicii de optică medicală. La sfarșitul anului 2011, societatea a realizat o cifră de afaceri de 14.5 mil lei și a avut un număr de 125 angajați. Piaţa opticii medicale din România, estimată de Asociația Patronatul Optica, ajunge la 100 - 130 de milioane de euro și este împărţită între câteva reţele mari de magazine specializate (Optiblu, Optiplaza, Opticris, Optinova) şi peste 1.000 de firme mici, care deţin 1–2 unităţi.


Karinna Călin
franchise consultant
/1/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015