Magiunul marca Lidl a fost interzis
Produsul marcă proprie a retailerului german a fost oprit de la comercializare începând cu data de 13 iulie pe motiv că nu îndeplinește condițiile legale de etichetare și tehnologia de fabricare. Decizia a fost luată în urma unui control la depozitul central al Lidl din comuna Aricești, județul Prahova, realizat de reprezentanți ai Ministerului Agriculturii și ai Comisariatului de Protecția Consumatorului Prahova, la sesizarea companiei Sonimpex Serv Com, producătorul Magiunului de prune Topoloveni.
Potrivit unui comunicat remis economica.net de către Sonimpex Serv Com, compania Lidl România SRL a primit o amendă de 5.000 de lei, iar magiunul de prune Sympathica, retras de autorități din magazine începând cu 13 iulie, se afla încă pe rafturile unor magazine în data de 25 iulie, la un preț de 6,99 lei.
În decembrie 2011, Lidl a retras dintr-un supermarket din municipiul Botoșani o cantitate de 1.000 de litri de apă plată, după ce s-a constatat că aceasta a fost infestată.
Retailerul german este unul dintre cele mari lanțuri de magazine din Europa. Lidl a ajuns la o rețea de 142 de unități la nivel național, ultimul magazin fiind deschis luna aceasta la Ploiești. Lanțul are peste 3.300 de angajați în rețeaua de magazine din România, centrele regionale de distribuție și în sediul central.
Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?