Mezeluri CarmOlimp în toată țara
CarmOlimp, compania brașoveană specializată în producția de carne și preparate din carne, preconizează pentru acest an o creștere cu 20% a cifrei de afaceri, de la 25 de milioane de euro, la 29 de milioane de euro. Compania plănuiește să extindă rețeaua de distribuție a mezelurilor pe întreg teritoriul României, întrucât, potrivit estimărilor, acestea vor avea o pondere de 50% din cifra de afaceri pentru acest an, respectiv peste 12 milioane de euro. Capacitatea de producție a fabricii este de peste 120 tone/zi.
Producătorul brașovean, prezent de peste 18 ani în industria locală a cărnii, a semnat pentru anul 2012 contracte în valoare de 8 milioane de euro cu lanțurile internaționale de retail, printre care se numără Mega Image și Metro.
Pentru a-și usura extinderea pe piața europeană, CarmOlimp a adoptat standardul de calitate International Food Standard (IFS). Acesta obligă distribuitorul să controleze locațiile de fabricație ale produselor care poartă marca sa. La nivel internațional, compania este activă pe piețele din Italia și Spania.
CarmOlimp este unul dintre cei mai mari furnizori de carne proaspătă ambalată în ATM de pe piața locală, pentru reţelele Penny Market, Lidl, Cora, Mega Image, şi Metro. Compania controlează tot lanţul de producţie. Carnea ambalată provine de la animalele crescute în fermele proprii sau în cele partenere.
În prezent, CarmOlimp operează 50 de magazine proprii și peste 60 de unități în franciză. Pornită în anul 1993 ca o afacerea de familie, compania este deținută de familia Olimpiu și Carmen Șoneriu.
(L.N.)Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?