2012-08-03

Vânzări în creștere pentru Metro

Pentru prima dată în ultimii 3 ani, vânzările Metro Cash&Carry în România au crescut în cel de-al doilea trimestru al acestui an.

Creșterea rezultatelor financiare de pe piața locală a contribuit la majorarea afacerilor comapniei în Europa de Est, unde vânzările grupului de retail german Metro Cash&Carry au crescut cu 3,3% în primul semestru al anului 2012, la 5,6 miliarde de euro, scrie Mediafax. La nivel mondial, vânzările grupului Metro au crescut cu 2% în primul semestru, la 31,5 miliarde euro, iar profitul net a coborât cu 57,4%, la 28 milioane euro.

La doi pasi Fot. E.C.

Franciza „La Doi Paşi”, lansată de METRO Cash&Carry în martie 2012, în România, reuneşte în prezent 200 de magazine în toată ţara.

Vânzările Real în Europa de Est, hipermarket care face parte tot din grupul Metro, au scăzut cu 2,8% în prima jumătate a anului, la 1,39 miliarde de euro. Scăderea a fost cauzată în principal de fluctuațiile de pe piețele valutare.

Grupul german Metro deține în România 32 de magazine Metro Cash&Carry și 24 de hipermarketuri Real. Primul centru de distribuție Metro din România a fost deschis în București, în luna octombrie a anului 1996.

În anul 2011, vânzările Metro în România au scăzut cu circa 8%, la 1,68 miliarde de euro, de la 1,83 miliarde de euro în 2010. În aceeași perioadă, vânzările Real au coborât de la 694 milioane de euro la 627 milioane de euro.

Metro Cash&Carry, divizie a Metro Group, este reprezentată în 30 de țări cu peste 700 de magazine cash&carry. Metro Group numără aproximativ 280.000 de angajați și operează 2.200 de locații în 33 de țări.

(L.N.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank