Asociația Română de Franciză, a dezvoltat o tradiție în organizarea expozițiilor cu tema International Franchise and Branding Exhibition – IFBE- care au ca scop atât promovarea dezvoltării afacerilor autohtone de succes, cât și impulsionarea exporturilor de produse și servicii românești și încurajarea altor categorii de antreprenori, inclusiv tineri și femei de a dezvolta afaceri pe piețe externe.
Instituțiile și organizașiile implicate în desfășurarea IFBE 2012 sunt: Asociația Română de Franciză, Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, Ministerul Culturii și Patrimoniului Național, Camera Europeană de Comerț Industrie și Franciză, BSFF Academy precum și Federația de Franciză a Țărilor de la Marea Neagră.
IFBE reprezintă cel mai important târg B2B, dar și șansa de a va informa direct de la sursă despre noutăți și tendințe ale culturii antreprenoriale, pieței de franciză și branding. Pe parcursul celor 2 zile veți realiza contacte directe cu francizorii români, master francizați, francizori externi, finanțiști, consultanți, oameni de afaceri, investitori și antreprenori din Romania, reprezentanți ai aparatului administrativ și comercial al Euroregiunilor din România.
INTERNATIONAL FRANCHISE AND BRANDING EXHIBITION este o marcă înregistrată și aparține Asociației Române de Franciză. Participarea la acest eveniment reprezintă o oportunitate de prezentare a unor afaceri de succes , precum și cadrul de dialog necesar pentru intensificarea cooperarii în domeniu.
Obiectivele IFBE
- stimularea creșterii cifrei de afaceri a companiilor românești care au devenit branduri, dobândind o certă recunoastere în rândul consumatorilor și partenerilor direcți sau indirecți,
- promovarea mărcilor de prestigiu și a companiilor românești și străine dornice să intre pe piață folosind o idee inovatoare sau un produs excepțional, prin metode brevetate de know how și nu numai
- mai buna cunoaștere a mediului antreprenorial românesc, în special în actualul context de creștere economică, oferind o șansă în plus în vederea eficientizării metodelor de marketing ale companiilor.
Târgurile și expozițiile reprezintă modalități prin care comercianții iau contact direct cu publicul țintă și cu competitorii lor, dar și de lansare de produse sau de rebranding.
Franciza este un concept de afaceri, de nișă, care și-a demonstrat succesul pe parcursul unei perioade de timp; expozanții unui târg de profil interacționează cu vizitatorii standurilor, care pot fi persoane fizice, dornice de a afla ce mai e nou în acel domeniu, dar și cu potențiali parteneri dornici să investească în intrarea într-o rețea.
Beneficiile extinderii unei rețele de franciză:
- creează locuri de muncă;
- contribuie la scăderea șomajului;
- aduce profit pentru francizați și francizori, dar și pentru bugetul de stat;
- ajută la creșterea pieței imobiliare datorită deschiderii de noi spații comerciale;
- pot apărea noi meserii;
- conduce la creșterea aptitudinilor profesionale și a gradului de educație a angajaților.
La sfârșitul fiecărui târg, expozanții au ocazia să cuantifice reușita participării lor prin anumite procedee, cum ar fi:
- contactarea post event a acelor persoane, companii și instituții care s-au aratat interesate într-o cooperare ori cu care s-au realizat înțelegeri comerciale în cursul discuțiilor la stand;
- transmiterea informațiilor și materialelor documentare solicitate de vizitatori la stand;
- transmiterea de invitații pentru vizitarea propriilor unități de producție sau centre de comercializare; transmiterea de oferte, cotații de preț etc;
- intensificarea activității de consolidare a relațiilor de afaceri existente și de începere de noi relații de afaceri.
Analiza și evaluarea rezultatelor participării, au la baza criterii de apreciere precum:
- numărul și calitatea noilor contacte cu potențialii parteneri și ale acelora cu partenerii tradiționali;
- contractele încheiate și comenzile primite;
- numărul și structura vizitatorilor la stand;
- numărul materialelor de prezentare și informații distribuite la cererea vizitatorilor la stand și urmărirea reacției acestora;
- evaluarea interesului manifestat de vizitatori pentru produsele și serviciile prezentate;
- modul în care mass-media a reflectat participarea la târg;
- numărul și conținutul discuțiilor la stand etc.
Principale obiective ale vizitatorilor sunt:
- obținerea de informații privind produsele expuse și modul lor de utilizare și funcționare;
- consultări pe teme profesionale;
- obținerea de documentații, specificații, cotații de preț și oferte,
- semnarea de noi contacte
- consolidarea și extinderea celor existente.
În ceea ce privește companiile străine, acestea au șansa de a cunoaște mai bine piața unde doresc să-și exporte brandurile, să constate dacă produsele lor sunt atrăgătoare și conforme cu cultura, obiceiurile și tradițiile locale, să vadă dacă sunt competitive, dacă prețurile lor sunt viabile în acea zona geografică, pot realiza studii de cercetare la fața locului intervievand direct vizitatorii, pot întâlni noi parteneri.
Articole citite
Piața francizelor este în strânsă legătură cu evoluția economică; pentru 2014 vom avea o creștere nesemnificativă, a declarat Constantin Anton, președintele ARF.
Aceasta ar fi concluzia generală a expozanților singurului eveniment dedicat francizei din România: IFBE.
Citește cum am ajuns să considerăm acest mesaj motto-ul IFBE 2013 și care este obiectivul comun al expozanților.
Compania îți oferă posibilitatea să afli ”direct de la sursă” informații despre sistemul de franciză Fornetti.
Constantin Anton, preşedintele Asociaţiei Române de Franciză vorbeşte despre IFBE 2013 şi prezintă situaţia pieţei de franciză din România.
Cele mai citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Alocații pentru copii
Spune-mi, cu pașaport românesc pot primi alocații pentru copii până la 18 ani? Am citit informatiile de pe site https://cetatenie.md/detskie-posobiya/
Reputația francizei, un aspect esențial
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacere pusă la cale într-o cafenea
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Starbucks vine în biroul companiilor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
KFC preferă mall-urile
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacerile Safety Broker au crescut în timpul crizei
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Profi ia locul Rapidului din Brașov
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Franciza de provincie: un business cu suflet
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...