Magazin outlet cu preţuri de la 2.9 lei

Termenul „outlet” desemnează magazinele în care se vând soldurile rămase pe stoc la producători înainte de lansarea noilor colecţii la preţuri mult mai mici.
Marți
14.08.2012
În centrul comercial Vitantis din Bucureşti s-a deschis un nou magazin de tip outlet.
 

Săptămâna trecută, în centrul comercial Vitantis situat în sudul Capitalei a fost inaugurat unul dintre cele mai mari magazine de tip outlet din România, San Francisco Concept. Mgazinul are o suprafaţă de peste 1.400 de metri pătraţi şi oferă clienţilor peste 10.000 de produse cu preţuri începând de la 2.9 lei. Preţurile articolelor vestimentare de damă variază de la 2.9 lei pentru un tricou, la 9.9 pentru o pereche de jeansi. Preţurile tricourilor bărbăteşti pornesc de la 4.9 lei.

Deschiderea noului magazin de tip outlet face parte din strategia de reorganizare a centrului comercial Vitantis unde, recent, s-au redeschis magazinele Reserved, Cropp Town şi Takko. Reţeaua Vitantis Shopping Center cuprinde, pe lângă galeria comercială, un hipermarket Carrefour şi câte un magazin Praktiker, Domo, Technomarket şi Casa Rusu.

Vitantis Shopping Center a fost deschis în septembrie 2008. Centrul comercial are o suprafaţă totală construită de peste 39.000 de metri pătraţi. Proiectul este deservit de o parcare cu 800 de locuri.

Termenul „outlet” desemnează magazinele în care se vând soldurile rămase pe stoc la producători înainte de lansarea noilor colecţii la preţuri mult mai mici. Primul centru comercial de tip outlet din România este Fashion House Outlet Center, deschis pe 5 decembrie 2008, în cadrul West Park Militari din Bucureşti.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015