Magazin outlet cu preţuri de la 2.9 lei
Săptămâna trecută, în centrul comercial Vitantis situat în sudul Capitalei a fost inaugurat unul dintre cele mai mari magazine de tip outlet din România, San Francisco Concept. Mgazinul are o suprafaţă de peste 1.400 de metri pătraţi şi oferă clienţilor peste 10.000 de produse cu preţuri începând de la 2.9 lei. Preţurile articolelor vestimentare de damă variază de la 2.9 lei pentru un tricou, la 9.9 pentru o pereche de jeansi. Preţurile tricourilor bărbăteşti pornesc de la 4.9 lei.
Deschiderea noului magazin de tip outlet face parte din strategia de reorganizare a centrului comercial Vitantis unde, recent, s-au redeschis magazinele Reserved, Cropp Town şi Takko. Reţeaua Vitantis Shopping Center cuprinde, pe lângă galeria comercială, un hipermarket Carrefour şi câte un magazin Praktiker, Domo, Technomarket şi Casa Rusu.
Vitantis Shopping Center a fost deschis în septembrie 2008. Centrul comercial are o suprafaţă totală construită de peste 39.000 de metri pătraţi. Proiectul este deservit de o parcare cu 800 de locuri.
Termenul „outlet” desemnează magazinele în care se vând soldurile rămase pe stoc la producători înainte de lansarea noilor colecţii la preţuri mult mai mici. Primul centru comercial de tip outlet din România este Fashion House Outlet Center, deschis pe 5 decembrie 2008, în cadrul West Park Militari din Bucureşti.
(E.C.)Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..