2012-08-21

Mini-amandinele şi cozonacii zburători la mare căutare

Rețeaua de cofetării Ana Pan dezvoltă un nou format de magazin.

Ana Pan Express, noul format de magazin dezvoltat de rețeaua de cofetării Ana Pan, deținută de omul de afaceri George Copos, va oferi un număr redus de sortimente de prăjituri și produse de patiserie în sistem de servire rapidă. Noul concept a fost influenţat de schimbarea comportamentului de consum al clienților, din ce în ce mai presați de folosirea eficientă a timpului. ”Tot mai puțini români merg la cofetărie ca să mănânce o prăjitură. Ei preferă să-și cumpere produsele la pachet, pe care le servesc acasă, împreună cu familia, sau la serviciu.”, spune Mariana Lepuș, Director Dezvoltare Franciză în cadrul Ana Pan.

Magazin Ana Pan Otopeni

Rețeaua Ana Pan numără în prezent 18 magazine proprii și 4 în regim de franciză, amplasate în București, Corbeanca și Otopeni.

Foto: Magazinul Ana Pan din Otopeni

Rețeaua Ana Pan comercializează produse de cofetărie, de patiserie și de panificație, dar și produse specifice pentru diferite evenimente. În cofetării, cele mai populare deserturi sunt mini-amandinele, prăjiturile cu fructe și torturile eveniment, realizate cu ajutorul unor designeri specializați. La produsele de patiserie se evidențiază ”cozonacii zburători”, covrigii speciali, merdenelele și brânzoaicele. ”Scândurica”, un produs natural, bogat în fibre, și pâinea ”Ana”, un amestec de cereale, secară, germeni de grâu și semințe, sunt cele mai căutate produse de panificație.

Cu o activitate de 22 de ani pe piața locală, rețeaua Ana Pan numără în prezent 18 magazine proprii și 4 în regim de franciză, amplasate în București, Corbeanca și Otopeni. Ultima cofetărie Ana Pan a fost inaugurată la sfârşitul lunii iulie, pe strada Ştefan cel Mare din Bucureşti.

Noul format de magazin Ana Pan Express va permite, pentru început, dezvoltarea reţelei şi în zone situate la 200 de kilometri în jurul Capitalei. Investiţia într-o franciză clasică Ana Pan variază între 30-35.000 de euro, iar în noul format de magazin între 10-15.000 de euro.

Prima cofetărie Ana a fost deschisă în toamna anului 1990 de George şi Mihaela Copos. În 1994, din prima cofetărie Ana s-a dezvoltat Ana Pan, societate pe acţiuni cu capital integral privat, care are ca domeniu de activitate fabricarea şi comercializarea produselor de cofetărie, patiserie şi panificaţie. În noiembrie 2007, compania a lansat sistemul de franciză de distribuţie.

(Elena Cărăușu)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank