Bam boo vrea să-și dubleze numărul de magazine

Peste 75% dintre produsele din magazinele bam boo au prețul mai mic de 20 de lei.
Joi
23.08.2012
Retailerul își extinde rețeaua de magazine în sistem de franciză.
 

Bam boo, rețeaua autohtonă de magazine de cadouri și decorațiuni interioare, vrea să ajungă la un număr de 30 de unități până la finalul anului 2013. Expansiunea magazinelor bam boo în România, cât și la nivel internațional, va fi gestionată de compania Philcare Franchise. Compania a fost înființată recent și este condusă de belgianul Carl Sampers, care a dezvoltat rețeaua de restaurante Subway din Ungaria.

Brandul bam boo este deținut de firma Andromede Decor care operează în prezent 15 unități în București și alte orașe din țară. Ultimul magazin a fost deschis pe 10 august, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Capitală. Carl Sampers nu crede că bam boo va mai inaugura alte magazine până la finalul acestui an însă până la finalul anului 2013 intenționează să deschidă încă 15 unități francizate.

În prezent compania poartă negocieri pentru preluarea francizei cu antreprenori din București, Satu Mare, Iași și Craiova. O franciză bam boo necesită o investiţie iniţială de aproximativ 65.000 de euro, pentru un magazin de 300 metri pătraţi, din care taxa de franciză este de 7.500 de euro. Viitorul francizat își poate recupera investiția în aproximativ 2-3 ani.

Rețeaua bam boo numără în prezent 15 unități în București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași și Timișoara, la care se adaugă un magazin online. Lanțul de magazine a fost lansat în 2003 și a devenit în scurt timp unul dintre primele branduri care s-au impus pe segmentul de decorațiuni interioare și cadouri de pe piața locală.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015