Ajunge Takko la 100 de magazine în România?

Takko Fashion comercializează mărcile Colours of the World, Flame, Crazy World, Maxi Blue, Chapter, Crash One, Dopodopo Mini Baby/Girls/Boys.

Sursa foto:www.takko-fashion.com

Joi
13.09.2012
Retailerul de fashion are planuri ambițioase pentru următorii ani.
 

În timp ce Kiabi, retailerul care promova ”moda la prețuri mici” vinde operațiunile din România și a închis majoritatea magazinelor din țară, Takko Fashion, retailerul german cunoscut pentru prețurile scăzute ale produselor, se extinde pe piața locală. În acest an Takko a inaugurat două noi magazine, însă expansiunea nu se oprește aici. Retailerul mai are programată o inaugurare în luna octombrie a acestui an, în galeria comercială a supermarketului Kaufland din zona Mihai Bravu, București.

Obiectivul pe termen lung al retailerului de fashion, care deține în prezent 57 de unități pe piața locală, este să ajungă la un număr de 100 de magazine. Takko Fashion plănuiește să deschidă între 6 și 8 magazine noi în fiecare an, în orașele cu peste 70.000 de locuitori.

Din punct de vedere al prețurilor, principalii concurenți ai Takko Fashion de pe piața locală sunt C&A, H&M și New Yorker. H&M, retailerul suedez care a intrat pe piața din România în luna martie a anului 2011, deține o rețea de 16 magazine pe piața locală și intenționează să deschidă 7 noi unități până la finalul anului, prima inaugurare fiind programată la Sibiu.

Anul 2012 marchează şi anunţul plecării a doi retaileri de fashion de pe locală: Kiabi şi Sprider. Kiabi a avut iniţial în plan deschiderea a 20 de unităţi pe piaţa românească până în anul 2014, însă scăderea puternică a ciferi de afaceri în 2011 i-a determinat pe francezi să renunţe la operaţiunile din România. Retragerea retailerului Sprider a fost determinată atât de recesiunea din Grecia, cât și de pierderile continue înregistrate de subsidiara din țara noastră.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015