Auchan intră pe piața din India
Grupul francez Auchan și lanțul Max Hypermarket, administrat de Landmark Group, au semnat un acord de franciză pentru piața din India. În urma acestui parteneriat toate cele 13 unități Max Hypermarket, deținute de Landmark pe piața din India, vor fi rebranduite sub marca Auchan și vor fi operate conform termenilor din contractul de franciză.
Cele două companii intenționează să deschidă între 12 și 15 magazine în anul 2013, în mai multe provincii din India. Max Hypermarket a avut un parteneriat cu retailerul alimentar olandez Spar, care s-a încheiat însă la începutul anului 2012.
În acest an, Auchan a bifat și extinderea în sudul Italiei, prin semnarea unui acord de franciză cu retailerul Fratelli Morghese, parteneriat în urma căruia retailerul francez a achiziționat 20 de magazine sub egida Simply Market.
Auchan este una dintre cele mai importante companii de retail din lume, prezentă în 12 țări, prin cele patru divizii ale sale: hypermarketuri, supermarketuri, centrele comerciale Immochan și banca Accord. La sfarșitul primelor 6 luni ale acestui an, Auchan deținea la nivel mondial 636 hipermarketuri.
Auchan în România
Primul hipermarket Auchan din România a fost deschis pe 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan din București. Pe 31 mai, retailerul francez a inaugurat al zecelea hypermarket din țară și primul Auchan City, în centrul comercial Palas din Iași. Auchan City este un nou concept de hypermarket de 5.000 de metri pătrați, predominant alimentar.
(E.C.)
Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?