Diva se extinde în Europa

Diva Internațional este unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei, cu peste 4.000 de magazine în 27 de țări din întreaga lume.
Miercuri
19.09.2012
Brandul australian de bijuterii şi accesorii deschide 17 magazine în acest an.
 

Diva Internațional, unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei, continuă expansiunea în Europa. Brandul australian îşi dezvoltă reţeaua din Polonia, ţară în care a deschis primul magazin în urmă cu an. „În prezent, în Polonia avem 19 magazine şi 3 francize. Până la finalul acestui an vom deschide 7 noi magazine pe această piaţă, dintre care 2 francize, în Varşovia şi Cracovia.”, spune Igor Bolshakov, director de franciză și de acordare a licențelor. Planurile de expansiune ale companiei nu se opresc însă aici, Diva având programate în acest an alte 10 inaugurări în Europa Centrală şi de Est.

Magazinele Diva sunt situate în general în apropierea intrărilor principale din cadrul marilor centre comerciale şi oferă peste 1200 de tipuri de bijuterii. Colecţiile de accesorii sunt reînnoite săptămânal, iar produsele sunt adresate femeilor cu vârsta cuprinsă între 15-35 de ani.

Compania vrea să se extindă prin franciză şi în țara noastră. Diva Poland, filiala poloneză a companiei, se va ocupa de vinderea licenței de franciză pentru România. Taxa de intrare în rețeaua Diva Internațional este de 1.000 de euro pentru francizați și de 50.000 de euro pentru master-francizat.

“Cel mai uşor poţi găsi francizaţi cu ajutorul internetului. Acesta este şi motivul pentru care lucrăm cu portaluri spcializate în acest domeniu. Intenţionăm să participăm şi la târgurile de franciză care reprezintă o oportunitate excelentă pentru a intra în contact cu potenţiali investitori şi francizaţi.”, spune Igor Bolshakov.

Diva Internațional este unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei, cu peste 4.000 de magazine în 27 de țări din întreaga lume. Afacerea a fost lansată pentru prima oară în franciză în Rusia, în toamna anului 2007.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/1/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015