Lidl a deschis un magazin la Miercurea Ciuc
Lidl a deschis în această săptămână primul magazin din Miercurea Ciuc. În prezent, lanţul comercial deţine pe piaţa locală o reţea formată din 144 de puncte de vânzare. Retailerul german plănuieşte să încheie anul 2012 cu o reţea de 200 de magazine pe piaţa locală şi vizează să se dezvolte şi în oraşele cu peste 30.000 de locuitori.
În anul 2011 Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine Plus de pe piaţa locală. Pe 6 octombrie 2011, Lidl a deschis 11 magazine noi în România.
Magazinele Lidl au pe rafturi aproximativ 1.200 de produse, 80% dintre acestea fiind mărci proprii. Albalact, Vel Pitar și Cris Tim se numără printre companiile care fabrică produse care sunt comercializare sub mărcile Lidl.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa. Retailerul german activează în peste 20 de tari și deține peste 100 de centre logistice, care aprovizionează cele 9.000 de magazine.
În România, ca număr de magazine, Lidl se clasează pe locul al doilea, după Mega Image (154 de unităţi). Un alt retailer care a anunţat o expansiune agresivă pentru acest an este Profi (130 de magazine).
(L.N.)Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.