Metro continuă extinderea magazinelor în franciză
Lanțul de retail Metro Cash&Carry continuă extinderea magazinelor de proximitate. Retailerul german a ajuns la o rețea de peste 400 de magazine în franciză, deschise sub sigla "La Doi Pași". Metro și-a făcut în acest fel intrarea și în zona rurală, jumătate dintre magazine fiind deschise în comune și sate. Franciza „La Doi Paşi” a fost lansată în luna martie a acestui an, iar la două luni de la startul oficial al programului cuprindea peste 200 de magazine.
Programul este destinat micilor comercianți independenți din comerțul tradițional care dețin magazine cu o suprafață de vânzare de minimum 40 de metri pătrați și maximum 200 de metri pătrați. Franciza "La Doi Paşi" le permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională pe durata colaborării.
Un alt retailer care s-a axat în ultima perioadă pe deschiderea de magazine de proximitate este Carrefour, care a încheiat un parteneriat cu Angst. Colaborarea dintre cele două companii presupune ca reţeaua de magazine Angst să fie rebranduită până la finalul anului 2012 cu franciza Carrefour Express.
Recent, un magazin Carrefour Express-Angst din Bucureşti a fost închis, însă Sorin Minea, preşedintele Angst, spune că ar putea deschide până la finalul acestui an alte două unităţi.
(E.C.)Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.