Preparatele autohtone din carne, în topul preferinţelor românilor
Peste 90% dintre consumatorii români preferă preparatele din carne româneşti, potrivit unui studiu dat publicităţii de către compania CarmOlimp, unul dintre cei mai importanţi producători autohtoni de mezeluri din ţară. Românii aleg produsele autohtone din carne datorită calităţii produselor şi preţului accesibil şi sunt de 3 ori mai atenţi la conţinutul şi calitatea produselor achiziţionate, în special când vine vorba de achiziţionarea preparatelor din carne.
Concurenţa pe piaţa cărnii din România este ridicată, pe piaţa locală activând, la nivelul anului 2011, peste 15.000 de firme autorizate. „Batem jumătate din Europa la număr cu aceste companii.", a declarat Sorin Minea, preşedintele Asociaţiei Române a Cărnii (ARC) şi în acelaşi timp proprietarul lanţului de magazine Angst, citat de Curierul Naţional.
Cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală a cărnii sunt CarmOlimp (50 de magazine proprii și peste 60 de unități în franciză) , Angst (24 de magazine), Caroli Foods, Cris-Tim (28 de magazine), Aldis, Marisan (120 de magazine), Ana şi Cornel (peste 100 de magazine), Agricola Internaţional Bacău, Unicarm (72 de magazine).
(L.N.)Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?