O nouă franciză de lux intră pe piața locală

Alte branduri de lux care au intrat pe piața românească prin franciză sunt Escada, Hugo Boss, Burberry și Gucci. Louis Vuitton este singurul brand intrat direct pe piața locală.
Marți
25.09.2012
Cele mai cunoscute branduri de lux au intrat pe piața locală prin franciză.
 

Primul magazin monobrand Roberto Cavalli din România va fi deschis la finalul acestui an în galeria comercială de lux The Grand Avenue din cadrul hotelului de cinci stele JW Marriot din București. Brandul este adus pe piața locală prin franciză de Robert Coman, unul dintre fondatorii distribuitorului și retailerului IT Best Computers, în urma unei investiții de câteva mii de euro. El a deschis în acest an, tot prin franciză, un magazin monobrand Valentino.

Piața de lux din România a început să se contureze în ultimii ani. Tot mai multe branduri de lux au intrat pe piața locală deși ponderea persoanelor persoanelor cu venituri mari în totalul populației României este mică. Majoritatea brandurilor de lux au ales să se poziționeze la parterul hotelurilor de cinci stele din Capitală pentru a beneficia de clienții care se cazează aici. Astfel, Gucci se află la parterul hotelului Athenee Palace Hilton, iar Burberry și-a plasat magazinul la parterul complexului hotelier Radisson Blu.

Cel mai recent brand de lux intrat pe piața românească este Brunello Cucinelli, adus în ţara noastră în sistem de franciză de antreprenoarea Carmen Şeitan, managerul magazinului de lux Distinto şi proprietara francizelor Canali şi Moschino în România. Alte branduri de lux prezente pe piața locală sunt Emporio Armani, Max Mara, Christian Dior, Belstaf, Pal Zileri, Guess, Furla.

Vânzările pe piața produselor de lux din România au scăzut cu 30% în primele 6 luni ale anului 2012, comparativ cu perioada similară a anului 2011, potrivit CPP Luxury Industry Management Consultants Ltd. Cele mai importante scăderi s-au înregistrat pe segmentele de modă, accesorii, bijuterii și ceasuri.

În data de 8 octombrie, în România, va avea loc primul eveniment dedicat brandurilor de lux prezente în țara noastră, intitulat ”Luxury & Aspirational Brands” prin care se urmărește o înțelegere mai bună a modului în care funcționează piața brandurilor de lux.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/1/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015