Ciocolată belgiană în decor istoric
Prima ciocolaterie Leonidas din Brașov va fi deschisă vineri, 28 septembrie, în centrul istoric al orașului. Magazinul funcționează în regim de franciză și este cea de-a patra unitate din rețeaua dezvoltată de omul de afaceri Ion Codreanu. Investiția în noua ciocolaterie se ridică la aproximativ 35.000 de euro.
Ion Codreanu mai deține propriul său magazin Leonidas în zona Dorobanți din București și francizele a două unități situate tot în Capitală. În anul 2011, vânzările de praline în cele trei magazine au atins aproximativ 7,5 tone, în creștere cu aproximativ o tonă, comparativ cu anul precedent. Omul de afaceri vrea să-și extindă afacerea și în Cluj Napoca, Timișoara și Iași.
”Dintre cele peste 100 de sortimente de praline comercializate de brandul belgian, printre preferatele românilor se numără ”Gianduja”– pralină pură din gama cu cremă pralinată, ”Europe”– ciocolată, cremă ganache și rom din gama ganache, ”Manon Café Blanc”– ciocolată albă pralinată cu cremă de unt mocha și alună întreagă din gama cremă de unt.”, se arată într-un comunicat al Leonidas.
Producătorul de ciocolată Leonidas comercializează peste 100 de tipuri diferite de ciocolată belgiană în peste 1.400 puncte de vânzare din întreaga lume.
Studiile arată că aproximativ 88% dintre români (aproximativ 16.720.000 persoane) consumă ciocolată. Consumul de ciocolată pe cap de locuitor în țara noastră se situează sub valoarea de 2 kilograme pe an, în timp ce în unele țări occidentale consumul este de 8-10 kilograme pe cap de locuitor pe an.
(E.C.)Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?