Fast-food italian adus prin franciză la Cluj

Quasi Pronti este o reţea de restaurante fast-food care oferă ca produse principale pastele, specialitățile din paste și pizza, toate pregătite rapid în fața clientului.

Foto: Inaugurarea restaurantului Quasi Pronti din Iulius Mall Cluj

Luni
01.10.2012
Reţeaua de restaurante de tip fast-food Quasi Pronti dezvoltă parteneriatul cu lanţul Iulius Group.
 

Reţeaua de restaurante de tip fast-food Quasi Pronti a deschis pe 29 septembrie un nou restaurant în franciză în Iulius Mall Cluj. Noua locaţie cu o suprafaţă de aproximativ 77 metri pătraţi deserveşte întregul food court al centrului comercial. Prin deschiderea restaurantului de la Cluj, Quasi Pronti dezvoltă relaţia cu lanţul Iulius Group. Compania are deja o locaţie în Iulius Mall Timişoara şi vizează deschiderea de noi unităţi şi în Palas Mall Iaşi şi Iulius Mall Suceava.

Conceptul Quasi Pronti a fost adus în România prin franciză de Gabriela Găvojdea. Aceasta deţine licenţa de master franciză pentru ţara noastră şi administrează un restaurant în franciză situat în centrul comercial Liberty Center din Bucureşti, precum şi noul restaurant din Cluj.„Prin decizia de a ne implica în mod direct în administrarea locaţiei din Iulius Mall Cluj sperăm că am demonstrat încă o dată tuturor partenerilor aflaţi în reţeaua de franciză că noi suntem primii susţinători ai dezvoltării lanţului de restaurante.”, a declarat Gabriela Găvojdea, Master Francizat Quasi Pronti.

Quasi Pronti mai are 6 parteneri francizaţi în următoarele locaţii: Maritimo Shopping Center din Constanța, Atrium Mall Arad, Iulius Mall Timișoara, Promenada Mall Brăila, Lotus Center din Oradea și Arena Mall din Bacău. ”Partenerii noştri sunt dovada unui business profitabil care reprezintă o perspectivă investițională atractivă și pentru alți potențiali oameni de afaceri din România.", a declarat Gabriela Găvojdea.

Până la finalul acestui an compania va deschide alte două restaurante, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti şi în Ploieşti Shopping City. Deschiderea unui restaurant Quasi Pronti necesită o investiție de aproximativ 30.000 de euro, la care se adaugă taxa de franciză de 10.000 de euro și 5.000 de euro taxa de training.

O altă reţea de restaurante care se dezvoltă prin franciză în ţara noastră este Subway, cel mai mare lanţ fast-food din lume, intrat în acest an pe piaţa din România. Subway a inaugurat până în prezent 6 unităţi pe piaţa locală şi vizează să deschidă în următorii patru ani 40 de restaurante în România.

Alţi jucători importanţi de pe piaţa fast-food din România, estimată la o valoare de peste 500 de milioane de euro, sunt McDonald's şi KFC, cu o tradiţie de 17 ani, respectiv 15 ani în ţara noastră.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist