Lidl a ajuns la o reţea de 145 de magazine
Retailerul german Lidl deschide pe 4 octombrie un nou magazin în Sighetu Marmaţiei. Noul supermarket, situat pe strada Bogdan Vodă, ridică numărul unităţilor Lidl la 145. Pe aceeaşi stradă se află şi un hipermarket Kaufland. Sighetu Marmaţiei, cu o populaţie de peste 35.000 de locuitori, a fost ocolit multă vreme de marile lanţuri de retail. În afară de cei doi retaileri germani, în municipiu mai există o singură unitate de comerţ modern, un Carrefour Market, în prezent existând suficient loc pentru noi spaţii comerciale.
Sectorul de retail modern din România este mai puţin sofisticat decât cel din vestul Europei, iar politicile de preţ nu sunt întotdeauna corelate cu localizarea magazinelor, potrivit consultanţilor de la Roland Berger Strategy Consultants, citaţi de Wall-Street. Aceştia au realizat un studiu care acoperă toţi jucătorii de retail FMCG (Fast Moving Consumer Goods) din România, în comparaţie cu cei din pieţele mature din Europa de Vest.
Retailerii din România „sunt reticenţi în a se diferenţia activ pe baza politicilor de preţ”, spun consultanţii Roland Berger. Pe pieţele din vestul Europei discounterii (magazinele cu preţuri mici) şi operatorii cash&carry (cu vânzare en-gros) au preţuri considerabil mai mici faţă de hipermarketuri şi supermarketuri.
Fiecare tip de magazin îşi are reprezentanţi în România: Lidl şi Penny Market pentru discounteri, Metro şi Selgros pentru sectorul cash & carry, Cora, Auchan, Carrefour şi Real pentru hipermarketuri, Mega Image şi Billa pentru supermarketuri.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa. Retailerul german activează în peste 20 de țări și deține peste 100 de centre logistice, care aprovizionează aproximativ 9.000 de magazine.
Lidl a intrat pe piaţa locală în anul 2011, prin achiziţia reţelei Plus. În prezent, retailerul are peste 3.000 de angajaţi în magazinele, centrele regionale de distribuţie şi în sediul central din România. În cursul acestui an Lidl a deschis 16 magazine, reţeaua retailerului ajungând la un număr de 145 de unităţi.
(E.C.)Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.