Afacerile Safety Broker au crescut în timpul crizei

În 2012 Safety Broker a dezvoltat un parteneriat cu Fundaţia pentru SMURD, prin care a lansat campania „Împreună salvăm vieţi”.

Foto: Viorel Vasile, managing partner Safety Broker și Dr. Raed Arafat, fondatorul SMURD

Luni
15.10.2012
Compania de brokeraj în asigurări are peste 50 de birouri în sistem de franciză și vrea să deschidă unități în toate județele țării.
 

Perioada de recesiune economică a fost benefică pentru brokerii în asigurări. Safety Broker, compania de brokeraj cu capital 100% românesc situată pe locul patru în topul brokerilor în asigurări din România, a anunțat afaceri în creștere pentru primele șase luni ale acestui an. Brokerul care se dezvoltă prin franciză în țara noastră a intermediat în primul semestru prime de 15 milioane de euro, în creștere cu 40% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2011. ”La sfârşitul anului trecut compania a înregistrat un PBS (volumul de prime brute subscrise) de 23 de milioane de euro, în creștere cu peste 2600% faţă de anul înfiinţării – 2005.”, se arată într-un comunicat de presă.

Safety Broker activează de șapte ani în România și deține o rețea teritorială de peste 50 de birouri dezvoltate în baza unui concept unic de franciză de retail. În prezent compania își desfășoară activitatea în 38 de judeţe, urmând ca în viitor să deschidă francize și în alte regiuni ale ţării. Sistemul de franciză practicat de Safety Broker nu presupune taxă de franciză, însă partenerii companiei sunt obligați să atingă un target lunar, din care brokerul primește o retenție între 10% și 20% din valoarea polițelor vândute.

Portofoliul Safety Broker este alcătuit din asigurări auto, asigurări de bunuri, asigurări property, asigurări de viaţă și medicale pentru angajaţi, asigurări de întrerupere a afacerii și asigurări CAR/EAR. Compania are parteneriate cu 16 asiguratori locali.

În acest an compania a dezvoltat un parteneriat cu Fundaţia pentru SMURD (Serviciulul Mobil de Urgență Reanimare și Descarcerare), prin care a lansat campania „Împreună salvăm vieţi”, ce se desfășoară în perioada 1 aprilie 2012 - 31 martie 2013. Prin acest program, un leu din fiecare poliţă de asigurare încheiată la Safety Broker este direcţionat către Fundaţia pentru SMURD.

Brokerii în asigurări intermediază în prezent 40% din vânzările companiilor de asigurări. Potrivit specialiștilor, piața de brokeraj va crește în următorii 2-3 ani până la nivelul de 50% din totalul industriei de asigurări. La 31 decembrie 2011, în Registrul borkerilor de asigurare erau înregistrate 584 societăți de brokeraj, în creștere față de finele anului 2010, când activau 567 de brokeri. Printre cei mai mari brokeri de asigurări se numără Marsh, AON, Porsche Broker și UniCredit Broker.

(E.C.)


Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe