Subway în centrul Capitalei
Foto: Subway Sun Plaza București
Subway, cel mai mare lanț de fast-food din lume, a deschis până în prezent trei restaurante în București, în trei colțuri diferite: în Piața Victoriei, zonă în care rivalul McDonald’s are sediul central și un restaurant, în mall-ul Sun Plaza, unde concurează cu cei mai importanți reprezentanți ai fast-food-urilor din România: McDonald’s și KFC, și la parterul ansamblului rezidențial UpGround din cartierul Pipera, unde nu există nicio unitate a concurenților de la McDonald’s și KFC. Subway a ales pentru cea de-a patra unitate din București o altă zonă importantă a Capitalei, unde cei doi principali rivali ai săi au deja restaurante: Piața Unirii.
Noul Subway va fi situat la parterul magazinului Cocor, va avea o suprafață de 155 metri pătrați și se va deschide în următoarele săptămâni. ”Locația va fi deschisă de un nou francizat român. El este de altfel unul dintre primii francizați cu care am semnat contracte în România”, a declarat Rumen Radev, agent de dezvoltare Subway pentru regiunea București, Ilfov, citat de ZF. Până la finalul acestui an Subway va deschide unități noi atât în București, cât și în țară, planul companiei fiind să ajungă la peste 40 de locații în următorii 4 ani.
Fiecare restaurant Subway aparține francizatului care îl operează. Reprezentanții companiei recomandă locațiile centrale pentru deschiderea noilor unități. Costul licenței necesare pentru deschiderea unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Dacă un francizat al rețelei vrea să-și deschidă mai multe unități, taxa pentru obținerea licenței se reduce la jumătate, respectiv 3.750 de euro, pentru următoarele restaurante pe care le va inaugura. Investiția totală într-un restaurant, care cuprinde costuri legate de locație, echipament și construcția acestuia poate ajunge la 100.000 de euro.
Francizații Subway sunt îndrumați în selectarea locației potrivite, iar reprezentanții companiei participă la negocierea cu proprietarul spațiului noului restaurant. Design-ul restaurantului este standard, iar echipamentele sunt livrate de producători și furnizori certificați. Francizaților li se asigură un training de două săptămâni. Angajații vor fi instruiți atât înainte cât și după deschiderea unității.
Intrat pe piața din România în urmă cu aproximativ jumătate de an, în aprilie 2012, Subway deține în prezent șase restaurante în România: trei în București și câte unul în Timișoara, Iași și Cluj. La nivel internațional, compania deține peste 37.000 de restaurante, fiind cel mai extins lanț de restaurante fast-food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.
Principalii concurenți Subway de pe piața locală de fast-food, estimată în prezent la peste jumătate de miliard de euro, au fost aduși în România tot în sistem de franciză: McDonald’s, prima franciză clasică din țară noastră, care a deschis peste 60 de unități în cei 17 ani de prezentă pe piața românească, și KFC, operat în sistem de franciză de compania US Food Network, cu peste 40 de unități în cei 15 ani de prezență în România.
(E.C.)Articole citite
First Cafe este locul unde pasiunea, emoția și dragostea de viață se regăsesc de la prima ceașcă de cafea, iar fondatorul francizei așteaptă, cu bucurie și dedicare, noi parteneri.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...