Espresso italian autentic în AFI Palace Cotroceni
Filicori Zecchini, unul dintre cei mai vechi producători de cafea, prezent pe piaţa românească de aproximativ 5 ani, atât prin vânzarea de cafea în HoReCa (Hotel, Restaurant, Catering), cât şi prin lanţul de cafenele cu acelaşi nume, a deschis pe 18 octombrie prima cafenea din Capitală şi a treia din România. Brandul italian a fost adus prin franciză în România de Eco Star Rel, companie care se ocupă printre altele de distribuţia de cafea şi produse alimentare în HoReCa. Noua cafenea este situată în centrul comercial AFI Palace Cotroceni unde concurează cu Starbucks, Gloria Jean's, Arcaffe, Vedda, Segafredo, High Heels ş.a.
Prima cafenea Filicori Zecchini a fost deshisă de un francizat, în luna mai a anului 2009, pe bulevardul Tomis din Constanţa, una dintre zonele cele mai frecventate ale oraşului de la malul mării. A doua cafenea a fost deschisă în mall-ul Maritimo din Constanţa şi este administrată de compania Eco Star Rel. Planurile de viitor ale companiei includ deschiderea de noi locaţii în toată ţara, iar în prezent caută atât spaţii stradale, cât şi în centre comerciale.
Francizaţii Filicori Zecchini primesc asistenţă în dezvoltarea designului unei noi locaţii, beneficiind de o echipă de arhitecţi şi de designeri de spaţii interioare. „Suntem încă de la început alături de partener, oferindu-i suportul necesar- de la schiţa cafenelei, alegerea şi aşezarea obiectelor de mobilier în spaţiu, alegerea pardoselii, a tavanelor şi a corpurilor de iluminat, până la alegrea accesoriilor şi a celor mai fine detalii”, se arată într-o prezentare a Horeca Expert.
Produsele Filicori Zecchini sunt distribuite în mai multe oraşe din România, în diferite locaţii din Bucureşti, Constanţa, Mangalia, Tulcea, Târgu Jiu, Sinaia, Buzău, Iaşi, Oneşti, Râmnicu Sărat, Suceava, Galaţi, Călăraşi, Alba Iulia, Braşov, Predeal, Buşteni, Slobozia, Focşani şi Cluj Napoca.
Filicori Zecchini este una dintre cele mai vechi fabrici de prăjit cafea din Italia, fondată în Bologna, în anul 1919. Compania este condusă şi în prezent de aceleaşi famili: Filicori şi Zecchini. Compania are propria producţie pentru canalul HoReCa, concurând pe această piaţă cu Daas România şi Bilancia.
Numărul consumatorilor de cafea din România este mai redus decât cel înregistrat în celelalte ţări europene. Anul trecut, ţara noastră ocupa locul 24 dintre cele 27 ţări din Uniunea Europeană, în funcţie de consumul anual de cafea pe cap de locuitor, conform informaţiilor Organizaţiei Mondiale a Cafelei. Pe piaţa cafenelelor din ţara noastră concurează Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele din lume, Turabo, Cafepedia, Gloria Jean's, Lavazza, Hard Rock Cafe, City Cafe ş.a.
(E.C.)Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.