Genți din țara care promovează ”la dolce vita”

Carpisa a dezvoltat o rețea de peste 500 de magazine în franciză în Italia.
Miercuri
24.10.2012
Majoritatea francizelor italiene provin din domeniul cafenelelor, însă pe piaţa românească a intrat recent și un brand italian de genți.
 

Brandul italian de genți Carpisa, reprezentat la nivel internațional cu un logo reprezentând o broască țestoasă, a fost adus prin franciză și în România. Primul magazin a fost inaugurat în luna octombrie, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din București. Investiția în deschiderea unității situate la parterul centrului comercial s-a ridicat la 120.000 de euro. Conceptul a fost adus în țara noastră de către doi antreprenori, un român și un polonez. Acționarul polonez are experiență pe piața francizei, el fiind cel care a dezvoltat rețeaua Carpisa în Polonia și în Estonia.

Prețul mediu al genților Carpisa este de 30-40 de euro/articol, iar cel mai scump produs al magazinului nu depășește suma de 100 de euro. Unitatea Carpisa din AFI Palace Cotroceni va concura cu magazine care comercializează genţi pentru femei, cum ar fi Accesorize sau Meli Melo, dar şi cu cele care vând genţi şi accesorii pentru călătorii, precum Samsonite.

Până la sfârșitul acestui an va fi deschisă o nouă locație Carpisa, în centrul comercial City Park Mall din Constanța. Reprezentanţii companiei vizează pentru extindere oraşele cu peste 100.000 de locuitori.

Carpisa este o marcă comercială a Kuvera SPA şi a fost înființată în anul 2001. Carpisa a construit o rețea de franciză, cu 500 de magazine în Italia şi aproximativ 35 în ţări ca Elveția, Malta, Marea Britanie, Serbia, Germania, Cipru, Grecia, Muntenegru, Polonia, Bosnia, Spania. "Francizaţii Carpisa nu necesită experienţă în domeniu: acestora le vor fi asigurate training-uri şi diferite stagii de pregătire profesională", potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei.

Francizele italiene prezente pe piaţa românească provin din domenii variate: cafenele: Lavazza, Filicori Zecchini, Segafredo, Illy, Caffe Vergnano 1882, fashion: Replay, Calzedonia, Roberto Cavalli, Brunello Cucinelli, Moschino, gastronomie: restaurantele/pizzerie Bella Italia, cioccogelateria Venchi, instrumente de scris: Montegrappa ş.a.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015