Dantela neagră- de la little black dress la dovlecelul cu flori

Florile din aranjamentele de Halloween create de FlorideLux.ro sunt puse în evidență de frunze ruginii de toamnă, spice de grâu, amaranthus, gândaci decorativi, pânze de păianjen sau dantelă neagră.
Vineri
26.10.2012
FlorideLux.ro, grupul de e-commerce care se extinde prin franciză în România, a identificat un nou trend pe piața locală: românii caută produsele inedite.
 

Halloween-ul, una dintre sărbătorile împrumutate de la americani, este celebrată în fiecare an de un număr din ce în ce mai mare de români. Pe 31 octombrie, tot mai mulți conaționali se costumează în diverse personaje și organizează petreceri tematice. FlorideLux.ro, grupul de e-commerce care a lansat în acest an franciza FlorideLux.ro, a identificat un nou trend în comportamentul românilor: orientarea către produse inedite. În acest sens, compania a realizat o colecție specială de Halloween, cu cinci aranjamente florale în dovlecei, decorate cu pânze de păianjen, dantelă neagră, spice de grâu sau gândaci decorativi.

“Deși nu este o sărbătoare locală, românii au devenit tot mai atrași de ideea de Halloween și au început să împrumute obiceiurile americanilor, mai ales în mediile clubbing și comercial. Aceștia achiziționează, cu ocazia acestei sărbători, aranjamente florale în dovlecei pentru decorul petrecerilor tematice, a casei sau a biroului”, a declarat Marius Dosinescu, CEO al FlorideLux.ro.

Piața locală de aranjamente florale cu specific de Halloween, atât online, cât și offline, se ridică la 15.000 euro, potrivit reprezentantului grupului FlorideLux.ro. “Clienții noștri, spre exemplu, preferă să cumpere pentru prietenii sau colegii lor care își serbează zilele de naștere în perioada de Halloween flori sau aranjamente florale originale, specifice acestei sărbători”, explică Marius Dosinescu.

Din procentul vânzărilor realizate de FlorideLux.ro de Halloween, 80% sunt aranjamente florale speciale (dovlecei, păianjeni, vrăjitoare etc.), iar restul sunt cadouri sau produse adiacente.

Franciza FlorideLux.ro
FlorideLux.ro este un grup de e-commerce prezent pe piața din România din anul 2003. Compania a lansat în 2012 și un sistem de franciză care se adresează persoanelor fizice/juridice cu experiență în domeniu sau marketing și vânzări. ”Franciza face parte din strategia noastră de dezvoltare și este o soluție extrem de bună pentru că în momentul când ai un om implicat 100% în afacere, o poți controla mult mai bine de la distanță”, declara Marius Dosinescu după lansarea francizei FlorideLux.ro. Reprezentanţii companiei estimează că, în următorii 3 ani, aproximativ 15-20% din venituri vor proveni din francizare.

Aproximativ 47% din populația României are acces la internet, comparativ cu 65% în Ungaria sau 67% în Polonia. Piața locală de e-commerce este în creștere și va atinge 647 milioane de euro în 2012, față de 527 de milioane de euro în 2011, urmând ca până în anul 2016 să depășească valoarea de 1 miliard de euro, potrivit specialiștilor în domeniu.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Franciza iubitorilor de animale

M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!

1 Declaratii
Final 25.03.2021
Grupul Floria atacă piața B2B

Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...

1 Declaratii
Final 14.12.2019
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015