2012-11-08

Bacăul, ţinta supermarketurilor

Doi reprezentanţi ai retailului modern din ţara noastră au deschis zilele acestea magazine în oraşul din centrul Moldovei.

Cora a creat peste 300 de locuri de muncă la Bacău prin deschiderea primului magazin din Moldova şi al nouălea din ţară. Compania a investit în noul hipermarket inaugurat astăzi suma de aproximativ 42 de milioane de euro. Cora Bacău se află într-o galerie comercială situată în apropierea Insulei de Agrement din oraş, spaţiu unde se vor afla şi magazine precum Takko, CCC, Domo, Inmedio ş.a.

supermarket

Comerţul modern a ajuns să reprezinte aproape jumătate din totalul cheltuielilor gospodăriilor din România pentru produse de larg consum, potrivit unui studiu al firmei de cercetare Gfk.

Şi retailerul francez Carrefour a deschis ieri un nou Carrefour Market în Bacău, în zona Pieţei Nord. „Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 6.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 articole marca proprie Carrefour la acelaşi preţ ca in hipermarket”, se arată într-un comunicat de presă. Noul Carrefour Market Bacău este al 60-lea supermarket pe care Carrefour îl deschide în România. În septembrie retailerul a inaugurat un supermarket tot în Bacău.

Situat în centrul Moldovei, cu o populaţie de peste 580.000 de locuitori, Bacăul a fost ţinta extinderilor celor mai cunoscuţi retaileri din România: Carrefour, Cora, Selgros, Metro, Real, Kaufland, Billa, Penny Market, Lidl.

Alte supermarketuri deschise săptămâna aceasta
Profi a deschis ieri primul magazin din Brăila, iar astăzi inaugurează cel de-al doilea magazin din Focşani. Reţeaua Profi a ajuns la un număr de 140 de unităţi în 85 de localităţi din România. Ziua Sfinţilor Arhangheli Mihail şi Gavril marchează şi deschiderea unui nou magazin Lidl în Braşov, al cincilea din oraş.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank