Franciza H&M a invadat Asia

Produsele comercializate în magazinele H&M provin din 16 outlet-uri. 80% din îmbrăcăminte este fabricată în Asia, iar restul în Europa.

Foto: H&M Group

Marți
20.11.2012
Retailerul suedez de fashion a început să-şi dezvolte reţeaua de franciză în Asia. Europa rămâne deocamdată în stand-by.
 

H&M, retailerul de modă care a anuţat că vrea să-şi extindă reţeaua de magazine cu încă 300 de unităţi până la finalul acestui an, a deschis primul magazin în franciză din Thailanda, în Bangkok. Magazinul este operat de un antreprenor din Singapore care se ocupă de dezvoltarea reţelei H&M şi în Indonezia. Europa rămâne singurul continent în care retailerul suedez nu dezvoltă deocamdată o reţea de franciză. H&M a intrat pe piaţa din România în aprilie 2011, iar până în prezent a deschis 19 magazine.

Retailerul suedez are planuri ambiţioase de expansiune a reţelei de franciză în Asia. „Considerăm că brandul H&M are un potenţial excepţional de dezvoltare în Thailanda”, spune JS Gil, antreprenorul care se ocupă de dezvoltarea francizei H&M pe piaţa asiatică.

Pentru luna octombrie a acestui an, retailerul suedez a raportat o creştere de 15% a profitului, comparativ cu perioada similară a anului trecut. În 2011, H&M a deschis peste 300 de magazine, în prezent retailerul având peste 2700 de unităţi în întreaga lume.

Compania H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondată în anul 1947, în Suedia, şi este listată la NASDAQ OMX Stockholm. H&M nu se poziționează ca o marcă de lux pe niciuna dintre piețele pe care operează, ci ca un lanț de magazine care se adresează tuturor categoriilor de clienți.

H&M este al doilea retailer de modă din lume, după grupul Inditex. Stefan Persson, proprietarul H&M, este al treilea cel mai bogat om din Europa. Averea în valoare de 24,2 miliarde dolari a suedezului Stefan Persson este însă cu 16,1 miliarde dolari mai mică faţă de cea a spaniolului Amancio Ortega, deţinătorul grupului Inditex.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015