2012-11-21

Driblinguri pe piața francizelor

Un magazin multi-brand din Milano a atras atenția unuia dintre cei mai cunoscuți fotbaliști din România.

Unii reprezentați ai fotbalului românesc au ales să-și dezvolte afaceri în sistem de franciză. Primii care au intrat pe acest teren au fost Cosmin Olăroiu (fost antrenor al echipei FC Steaua București) și Gino Iorgulescu (a jucat cea mai mare parte a carierei la Sportul Studențesc). Cei doi s-au alăturat omului de afaceri Valentin Sălăgean pentru a dezvolta rețeaua de restaurante Trattoria ”Il Calcio”. Tot spre o afacere în franciză s-a îndreptat recent și fotbalistul Adrian Mutu.

medieval

Adrian Mutu duce franciza Shine Concept Store din Italia în Republica Dominicană, într-o localitate care imită un sat medieval.

Acesta a ales o afacere în concordanță cu porecla lui -”Briliantul” - și va deschide împreună cu soția sa un magazin Shine Concept Store în Republica Dominicană. Shine Concept Store este un magazin multi-brand, care comercializează haine, accesorii, cărți, piese de mobilier, alimente și băuturi. Brandul este deja prezent în Milano, Italia.

Magazinul familiei Adrian Mutu va fi deschis pe 22 noiembrie, în localitatea Altos de Chavon, una dintre cele mai mari atracții din regiunea La Romana din Republica Dominicană, care imită imaginea unui sat medieval. Consuelo, soția fotbalistului, se va ocupa de coordonarea noului Shine Concept Store.

Un alt nume des vehiculat în fotbalul românesc, întâlnit și pe piața francizei, este cel al omului de afaceri George Copos, patronul clubului FC Rapid București. Acesta dezvoltă pe piața locală prin franciză lanțul de cofetării Ana Pan.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank