Afacere croită din denim
Jachetele, tricourile, blugii, pantofii şi accesoriile exravagante, în culori vii şi croieli neobişnuite, create de Cipo & Baxx au apărut pe piaţă în anul 1996. „Articolele vestimentare sunt adresate femeilor şi bărbaţilor care doresc să-şi sublinieze individualitatea şi nu se tem să îmbrace haine care îi ajută să se evidenţieze în orice grup”, spune Erdal Celik, managerul companiei. Magazinele Cipo & Baxx au câştigat o poziţie puternică la nivel internaţional şi s-au extins în 42 de locaţii din Polonia şi în alte câteva sute din Australia, Franţa, Italia, Africa de Sud, Ungaria, Olanda, Germania, Rusia, Spania, Suedia, Turcia şi Statele Unite ale Americii. Compania vrea să intre prin franciză şi în România, unde piața de retail de fashion este într-o creştere continuă.
Magazinele Cipo & Baxx sunt situate în general în cadrul centrelor comerciale, pe suprafeţe între 50 metri pătraţi – 130 metri pătraţi. Găsirea spaţiului potrivit pentru o nouă locaţie este o sarcină care îi revine francizatului, cu excepţia cazurilor în care compania caută persoane care vor să conducă o locaţie stabilită de reprezentanţii sediului central. Investiţia în amenajarea unui nou magazin variază în funcţie de mărimea şi locaţia aleasă, putând ajunge la aproximativ 10.000 de euro. Nu se percepe taxă de intrare în sistemul de franciză.
Proprietarul brand-ului asigură francizaţilor suport de marketing şi publicitate, precum şi aprovizionarea permanentă cu produse şi bunuri consumabile. „Partenerii noştri au exclusivitate teritorială în oraşele cu până la 100.000 de locuitori. Noi ne ocupăm de promovarea noilor magazine, prin organizarea unor campanii publicitare la nivel naţional, pe panouri şi în cele mai populare reviste. Produsele noastre sunt promovate şi cu ajutorul stiliştilor şi artiştilor care participă la emisiunile TV cu audienţă ridicată”, spune Erdal Celik.
Piaţa de fashion retail din România va creşte în următorii ani, potrivit studiului “Clothing and footwear retail market in Central Europe 2012. Market analysis and development forecasts for 2012-2014”, realizat de PMR Research. Raportul specialiștilor arată că în perioada 2011-2014 vânzările de îmbrăcăminte și încălțăminte din România vor crește cu 10%. Conform studiului citat, piața de fashion în șase țări central europene: România, Polonia, Cehia, Ungaria, Slovacia și Bulgaria, a atins în anul 2011 valoarea de 13 miliarde de euro.
(E.C.)Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..