Gustul bucătăriei italiene de post

Restaurantele Quasi Pronti pot fi găsite în Bucureşti, Constanţa, Arad, Timişoara, Brăila, Oradea, Bacău, Cluj şi Ploieşti.

Foto: Quasi Pronti Ploiești Shopping City

Vineri
23.11.2012
Sfârşitul toamnei a adus reţelei Quasi Pronti două noi unităţi francizate. Compania va inuagura un restaurant şi în Luna Cadourilor.
 

Reţeaua de restaurante cu specific italian Quasi Pronti a deschis ieri o nouă locaţie în franciză în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti. Restaurantul cu o suprafaţă de aproximativ 50 de metri pătraţi este situat la parterul mall-ului şi deserveşte întreaga zonă de food-court a centrului comercial. În noua locaţie a fost investită suma de 55.000 de euro.

„Întrucât ne aflăm în Postul Crăciunului, din meniurile restaurantelor nu lipsesc preparate delicioase de post: pizza cu măsline, ciuperci proaspete, porumb, cubuleţe de roşii, brocoli, caşcaval vegetal şi sos picant, dar şi paste şi specialităţi din paste de post, precum lasagna cu spanac, foietaj, ciperci, pulpă de roşii, usturoi şi alte ingrediente alese de clienţi”, spune Gabriela Găvojdea, cea care a adus Quasi Pronti prin franciză în România.

Pe 15 noiembrie, lanţul de fast-food a deschis un nou restaurant şi în Ploieşti Shopping City, mall-ul care şi-a deschis porţile în aceeaşi zi. În decembrie Quasi Pronti se mută din sudul în centrul României, în judeţul Braşov, unde pregăteşte deschiderea unei noi locaţii, în centrul comercial My Place.

Quasi Pronti se extinde în România în sistem de franciză, licenţa de master franciză pentru ţara noastră fiind deţinută de Gabriela Găvojdea. “Persoanele interesate să se alăture reţelei de restaurante Quasi Pronti vor primi din partea noastră tot sprijinul pentru a-şi dezvolta o afacere care să le aducă un profit atractiv. Franciza Quasi Pronti oferă un business sigur pe termen lung, care poate depăşi obstacolele impuse de condiţiile economice actuale”, spune Gabriela Găvojdea, Master Francizat Quasi Pronti România.

Principalii jucători de pe piața de fast-food din România, estimată la o valoare de peste jumătate de miliard de euro, sunt McDonald's, KFC și nou venitul Subway. În acest an, doar KFC și Subway au mizat pe expansiune, McDonald's având programată o singură inaugurare. KFC a deschis șapte restaurante în 2012, dintre care patru drive-thru, iar Subway a inaugurat de la intrarea pe piața locală (aprilie 2012) opt unități.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe