2012-12-03

Cadoul de 4.000 de Euro

FlorideLux.ro, grupul de e-commerce care se dezvoltă și prin franciză pe piața locală, a relansat CosurideLux.ro, magazinul online de unde pot fi cumpărate cadouri pentru diferite ocazii.

În urmă cu un an CosurideLux.ro era orientat exclusiv către segmentul B2C (business to consumer). De la începutul lunii noiembrie noul site a devenit unul B2B (business to business), păstrând, totuși, o componentă orientată și către zona consumer. Astfel, produsele care se regăsesc pe CosurideLux.ro au un preț afișat per bucată, însă în cazul achiziționării de cantități mai mari de coșuri cadou, prețurile vor scădea.

CosurideLux.ro

Produsele din coşurile cadou sunt destinate unui public larg şi variază de la dulciuri, ceaiuri, mâncăruri tradiţionale/ intalieneşti/ franţuzeşti, cosmetice, băuturi alcoolice, brânzeturi, cafea, fructe, gemuri, flori şi jucării, până la obiecte de birotică şi de grădinărit.

“Cel mai ieftin coș costă 23 de lei și conține fursecuri de ciocolată, ceai autentic românesc, vin cabernet și bomboane cu ciocolată, toate ambalate într-o punguță cadou cu detalii de sărbătoare, în timp ce produsul cel mai scump care se regăsește în magazinul online este un coș de 4.000 de euro”, a declarat Marius Dosinescu, CEO al FlorideLux.ro.

Coșul care costă 4.000 de euro conține parfumuri exclusive, bijuterii de aur, șampanie cu aur, precum și o selecție exclusivă de alte produse de lux, cum sunt ciocolata, prăjiturile, produsele gourmet cu specific italian, franțuzesc, vinurile, toate alese în funcție de preferința clientului.

Marius Dosinescu estimează că în perioada următoare CosurideLux.ro va atrage vânzări de aproximativ 60.000 de euro din vânzarea de cadouri corporate, atât prin intermediul site-ului, dar și direct, iar companiile vor realiza 80% din vânzări.

Franciza FlorideLux.ro
FlorideLux.ro este un grup de e-commerce prezent pe piața din România din anul 2003. Compania operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro , dar şi florăriile offline FlorideLux. În acest an, FlorideLux.ro a lansat și un sistem de franciză care se adresează persoanelor fizice/juridice cu experiență în domeniu sau marketing și vânzări.
”Franciza face parte din strategia noastră de dezvoltare și este o soluție extrem de bună pentru că în momentul când ai un om implicat 100% în afacere, o poți controla mult mai bine de la distanță”, declara Marius Dosinescu după lansarea francizei FlorideLux.ro. Reprezentanţii companiei estimează că, în următorii 3 ani, aproximativ 15-20% din venituri vor proveni din francizare.

(L.N.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank