Fashion italian în lumini de sărbătoare
Sursa foto: www.terranovastyle.com
Terranova deschide astăzi, la ora 18:00, magazinul din cadrul centrului comercial Cocor din București. Noul magazin cu o suprafață de peste 1.000 mp va fi cea mai mare unitate comercială dintre cele 15 deschise până în prezent de brand-ul italian pe piața locală. Reprezentanții companiei au anunțat că în ziua inaugurării primii 1.000 de cumpărători vor primi câte o pereche de blugi gratis.
Terranova a intrat pe piața românească în anul 2003 și este unul dintre retailerii care au adus conceptul de magazin de dimensiuni mari în fashion. Brand-ul concurează pe piața locală cu magazinele liderului de fashion din România, Inditex, (Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), dar și cu retaileri ca H&M, Kenvelo, C&A, New Look, Promod ș.a.
Terranova este un nume reprezentativ în industria de fashion, cu peste 460 de magazine (flagship stores) în 33 de țări. Brand-ul italian este deținut de Teddy S.p.A group, companie care a reușit să se impună pe piața europeană, în fața unor grupuri de renume în industria modei, Inditex și H&M.
Despre Cocor
Cocor Store s-a redeschis în octombrie 2010 în urma unei investiții de 24,5 milioane de euro. Centrul comercial are o suprafață totală de 10.000 de metri pătrați, în care sunt găzduite brand-uri românești și internaționale, dar și creații ale unor dintre cei mai cunoscuți designeri români, reunite într-o galerie de la etajul 2.
Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..