Activitățile animatorilor Stageman includ, printre altele, realizarea de face painting.
Joi
06.12.2012
Excursiile şi petrecerile fac parte din stilul de viață al francizaților Stageman.
 

Stageman este o companie originară din Polonia, lider în crearea de evenimente și programe de divertisment în cadrul lanțurilor hoteliere din întreaga Europă. Angajații companiei organizează petreceri (de Crăciun, pentru copii etc.), conferințe media, evenimente de PR, workshop-uri, teambuilding-uri și colaborează cu agențiile de turism și lanțurile hoteliere pentru a le asigura un sejur cât mai plăcut clienților în vacanțe, prin implicarea acestora în diverse activități. Stageman și-a anunțat recent intenția de a se dezvolta prin franciză și pe piața din România și caută persoane dinamice și eficiente care vor să aibă succes în industria divertismentului.

Activitățile Stageman sunt aprobate de către Jakub B. Baczek, considerat a fi unul dintre liderii experți din Europa, specializat în programarea activităților pentru timpul liber. Printre clienții companiei se numără Walt Disney, Neckermann, Play, Castrol, KIA, TVP 1, Thomas Cook.

”În următoarea perioadă vrem să ne extindem în România și în Ungaria”, spune James Beetle, CEO Stageman. ”Licența de franciză este acordată pe întreg teritoriul unei țări. Căutam parteneri care să aibă experiență în turism și care să vorbească fluent limba engleză. Francizații noștri sunt foarte activi. Stilul lor de viață este protejat de monotonie și include numeroase excursii și traininguri”.

Stageman deține trei unități proprii în Polonia, Ungaria și Slovacia și două francize în Austria și Spania. Taxa de intrare în rețeaua de franciză este între 3.500 – 5.000 de euro, la care se adaugă redevențe anuale de 5% din valoarea venitului. Desfășurarea activității sub numele Stageman nu necesită un birou, iar în stadiul inițial de dezvoltare nu este nevoie nici de personal.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe