Franciza Premio se extinde la nivel internațional

Reţeaua Premio din Bulgaria deserveşte zonele Ruse, Stara Zagora, Varna, Veliko Tîrnovo, Plovdiv şi Burgas, majoritatea fiind centre greenfield.
Marți
18.12.2012
Goodyear Dunlop Tires România vrea să-și extindă rețeaua de magazine service Premio şi în ţările vecine: Bulgaria și Republica Moldova.
 

În Bulgaria, Goodyear Dunlop Tires România deţine şase magazine-service în franciză Premio şi intenţionează să extindă acest lanţ local cu trei magazine noi pe an. „Piaţa de anvelope din Bulgaria este atipică şi orientată, pe fondul situaţiei financiare globale, către anvelope de buget şi service de tip express. Piaţa de turisme din această ţară se învârte în jurul sumei de 1 milion de unităţi de anvelope, iar pe această piaţă noi deţinem un număr important de parteneriate strategice, orientate spre dezvoltare continuă“, a declarat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România.

Goodyear Dunlop Tires România intră şi pe piaţa din Republica Moldova
După dezvoltarea pieţelor din România şi Bulgaria sub administraţia comună a Goodyear Dunlop Tires România, în luna septembrie a anului curent s-a încheiat primul parteneriat pentru dezvoltarea pieţei şi din Republica Moldova sub aceeaşi administraţie. Contractul semnat cu societatea locală de service şi distribuţie de anvelope Tris Company din Chişinău marchează extinderea subsidiarei locale a producătorului de anvelope de top la nivel mondial Goodyear şi pe piaţa din Republica Moldova şi preluarea oficială a acestei pieţe de echipa de la Bucureşti.

„În Republica Moldova avem de-a face cu o piaţă orientată în mare parte către anvelope de buget, dar cu un potenţial de creştere al anvelopelor premium. Acest segment este în creştere de la an la an“, a precizat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România.

Programul de franciză Premio în România
Introdus pe piața locală a service-ului și retailului cu anvelope în al doilea trimestru al anului 2009, programul european de franciză Premio de la Goodyear, încheie anul 2012 cu 32 de magazine-service și o investiție inițială cumulată de circa 13 milioane de euro.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015