2012-12-18

Franciza Premio se extinde la nivel internațional

Goodyear Dunlop Tires România vrea să-și extindă rețeaua de magazine service Premio şi în ţările vecine: Bulgaria și Republica Moldova.

În Bulgaria, Goodyear Dunlop Tires România deţine şase magazine-service în franciză Premio şi intenţionează să extindă acest lanţ local cu trei magazine noi pe an. „Piaţa de anvelope din Bulgaria este atipică şi orientată, pe fondul situaţiei financiare globale, către anvelope de buget şi service de tip express. Piaţa de turisme din această ţară se învârte în jurul sumei de 1 milion de unităţi de anvelope, iar pe această piaţă noi deţinem un număr important de parteneriate strategice, orientate spre dezvoltare continuă“, a declarat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România.

anvelope, Goodyear, Premio, franciza, service

Reţeaua Premio din Bulgaria deserveşte zonele Ruse, Stara Zagora, Varna, Veliko Tîrnovo, Plovdiv şi Burgas, majoritatea fiind centre greenfield.

Goodyear Dunlop Tires România intră şi pe piaţa din Republica Moldova
După dezvoltarea pieţelor din România şi Bulgaria sub administraţia comună a Goodyear Dunlop Tires România, în luna septembrie a anului curent s-a încheiat primul parteneriat pentru dezvoltarea pieţei şi din Republica Moldova sub aceeaşi administraţie. Contractul semnat cu societatea locală de service şi distribuţie de anvelope Tris Company din Chişinău marchează extinderea subsidiarei locale a producătorului de anvelope de top la nivel mondial Goodyear şi pe piaţa din Republica Moldova şi preluarea oficială a acestei pieţe de echipa de la Bucureşti.

„În Republica Moldova avem de-a face cu o piaţă orientată în mare parte către anvelope de buget, dar cu un potenţial de creştere al anvelopelor premium. Acest segment este în creştere de la an la an“, a precizat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România.

Programul de franciză Premio în România
Introdus pe piața locală a service-ului și retailului cu anvelope în al doilea trimestru al anului 2009, programul european de franciză Premio de la Goodyear, încheie anul 2012 cu 32 de magazine-service și o investiție inițială cumulată de circa 13 milioane de euro.

(L.N.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank