Ceaiurile Demmers Teehaus sunt controlate de pe plantaţie până la ambalarea finală, de o echipă care are peste 30 de ani de experiență în domeniu, condusă chiar de Andrew Demmer, fondatorul conceptului.
Joi
20.12.2012
Oriental Chai sau Matcha Creation – două dintre cele 300 de tipuri de ceaiuri comercializate de Demmers Teehaus.
 

Fascinația pentru ceai- acesta a fost motivul pentru care londonezul Andrew Demmer deschidea în anul 1981 primul magazin de ceaiuri Demmers Teehaus în Viena. De-a lungul timpului, magazinele care oferă peste 300 de tipuri de ceaiuri, cafea, accesorii pentru servirea acestora, dulcețuri, siropuri bio și produse de confiserie s-au extins în Austria, România, Ungaria, Polonia, Slovacia, Finlanda și Japonia. Primul magazin din țara noastră a fost deschis de Szarukan Laszlo, Master Francizor Demmers Teehaus, în Cluj-Napoca, pe 17 noiembrie 2007, însă produsele companiei sunt distribuite în rețeaua HORECA de peste 15 ani. Magazinul din Cluj-Napoca este un ”flag store”, fiind utilizat și pentru instruirea noilor parteneri de franciză și a angajaților acestora.

”Înainte de a deschide primul magazin în franciză am învăţat publicul cu consumul ceaiului de calitate- pe atunci exista doar ceaiul la plic, am făcut cunoscut brandul şi ne-am dezvoltat o piaţă în reţeaua HORECA, acolo unde în prezent aprovizionăm în jur de 5000 de locaţii”, povestește Szarukan Laszlo, Master Francizor Demmers Teehaus.

În prezent, în România sunt șase magazine Demmers Teehaus, toate deschise în sistem de franciză: două în Cluj Napoca, două în Constanța și câte unul în București și în Slatina. Obiectivele companiei pentru anul următor includ creșterea cifrei de afaceri cu cel puțin 2-3%, deschiderea celui de-al doilea magazin în București și bifarea unor noi locații în Iași și în Timișoara.

În anul 2012 compania a reușit să-și atingă obiectivele, chiar în condițiile crizei economice prelungite. ”Ne-am fixat o creştere în procente mărunte, creştere pe care am atins-o, dar în acelaşi timp am reușit să ne consolidăm poziţia pe segmentul HORECA, dezvoltând o serie de produse noi: Oriental Chai, Matcha Creation, Ice Tea Ready to Drink, produse care au avut o prezentare excepţională. Pe segmentul de retail am diversificat gama de accesorii şi am dezvoltat un plan de marketing care a avut succes”, spune Szarukan Laszlo.

Potrivit studiilor specialiștilor, infuziile de plante medicinale și infuziille aromatice sunt cele mai populare tipuri de ceai pe care le beau românii. Consumul de ceai pe cap de locuitor în România este de aproximativ 3-4 litri/an, mult mai scăzut decât în țări ca Polonia sau Rusia unde consumul este chiar și de 10 ori mai mare.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/5/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015