De la suveniruri orientale la ceaiuri vieneze

În prezent, în România sunt șase magazine Demmers Teehaus, toate deschise în sistem de franciză: două în Cluj Napoca, două în Constanța și câte unul în București și în Slatina.
Duminică
06.01.2013
Master Francizorul Szarukan Laszlo a adus în România prin intermediul ceainăriilor Demmers Teehaus un strop din cultura austriacă.
 

Peste 300 de tipuri de ceaiuri, cafea, accesorii pentru servirea acestora, dulcețuri, siropuri bio - sunt doar câteva dintre produsele oferite de Demmers Teehaus. Conceptul a fost dezvoltat în Viena şi a pătruns pe piața din România pe 17 noiembrie 2007. Și unde putea fi adusă mai bine o părticică din cultura austriacă dacă nu în Cluj-Napoca, orașul desemnat Capitala Europeană a Tineretului în 2015. Cel care a împărtășit cu românii ceaiurile vieneze este Szarukan Laszlo, un antreprenor crescut într-o familie în care atletismul a devenit o tradiție. ”Tatăl meu a fost atlet de mare performanță, după care a fost antrenor la Universitatea Cluj. Am împărtășit pasiunea acestuia pentru sport și la rândul meu am făcut sport de mare performanță”, povestește Szarukan Laszlo, Master Francizor Demmers Teehaus.

Cum a început povestea Demmers Teahaus în România şi cum au întâmpinat românii acest concept?
În urmă cu câţiva ani am deschis la Cluj-Napoca, împreună cu cel mai bun prieten, un magazin de suveniruri aduse din Orient, care a fost de fapt punctul nostru de pornire în această afacere. Întrucât magazinul a fost extrem de îndrăgit de clienţii noştri ne-am dorit să le putem oferi acestora un ceai din partea noastră. Astfel, am deschis prima ceainărie din Cluj-Napoca şi din ţară. Fiind prima companie care aducea în România ceai de înaltă calitate, am avut nevoie de mult timp să învăţăm noi în primul rând, iar apoi să educăm clientela noastră. Pentru a reuşi în acest target al nostru ne-am asociat şi cu Adriana Ursoiu, cea care a pus la punct prima distribuţie naţională în acest domeniu. Datorită ei şi evident a unei echipe iubitoare de ceai, astăzi suntem prezenţi în peste 5.000 de locaţii Horeca din România. Dupa ce am reuşit să facem cunoscut ceaiul, asociindu-l cu brandul Demmers Teehaus, am pornit şi pe drumul francizei, devenind Master Francizorul din România.

De ce ar alege o persoană interesată să-şi pornească un business franciza Demmers Teehaus?
Deşi la noi în ţară nu toată lumea înţelege conceptul de franciză - de aici şi încrederea scăzută în acest sistem- noi suntem un exemplu clar că acest sistem funcţionează. Pe scurt, din punctul nostru de vedere sistemul de franciză pretinde şi oferă valori de ambele părţi - printre care şi încrederea - şi permite accesul la valorile şi experienţa în domeniu a echipei Demmers Teehaus Viena. Dacă v-ar plăcea să faceţi  o carieră din pasiunea dumneavoastră pentru ceai, dacă sunteţi o persoană cu simţul afacerilor şi vă doriţi să conduceţi cel mai de succes magazin cu specialităţi de ceai din regiunea dumneavoastră, dacă sunteţi pregătiţi să sprijiniţi conceptul nostru de marketing şi să ne împărtasiti entuziasmul şi dedicaţia pentru ceai, vă putem oferi tot sprijinul de care aveţi nevoie, încât să vă puteţi dedica timpul clienţilor şi succesului afacerii dumneavoastră.

Ce sfaturi/recomandări aveţi pentru persoanele interesate să-şi pornească o afacere în franciză?
Primul pas pe care noi l-am urmat şi pe care îl recomand este înţelegerea pe deplin tot ceea ce presupune un sistem de franciză. În acest sens propun participarea la minimum un curs susţinut de o firmă specializată în domeniul francizelor. Recomand studierea tuturor ofertelor de francize- recomand colaborarea cu firme care au deja un portofoliu de francize - pentru a stabili care dintre francizele din ofertă se identifică cu valorile promovate de solicitant, sau invers. Ulterior urmează drumul lung al succesului.

(E.C.)
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015