Aromatherapy din ținutul toreadorilor

Produsele Columbia Fresh sunt comercializate în Madrid, Valencia, Pais Vasco, Alicante, provincia de Castiila y Leon şi în Italia, Franţa, Marea Britanie şi Germania.
Vineri
04.01.2013
Columbia Fresh vrea să intre prin franciză în România şi caută distribuitori exclusivi pe întreg teritoriul ţării.
 

Un difuzor electric Mod.Fresh201 cu o capacitate de parfumare omogenă de până la 150 de metri pătraţi şi douăsprezece arome diferite pe bază de uleiuri naturale fără alcool – pe scurt asta oferă Columbia Fresh, o companie spaniolă care te ajută să-ţi personalizezi afacerea sau locuinţa pe baza tehnicii de marketing olfactiv. „Aromatizarea încăperilor e un sector în creştere deoarece sistemele de aromatizare prin aer condiţionat sunt foarte scumpe, iar aromatizarea simplă are o eficienţă foarte mică”, spune Jose Luis, Directorul companiei.

Rezervele difizorului electric au 100 ml și o durată de viață de 30 zile, funcţionând 24 de ore pe zi. „Sistemul nostru foloseşte avantajele evaporării la încălzire, emanând un parfum continuu şi omogen, efectul de aromatizare fiind de cinci ori mai eficient decât în cazul odorizantelor simple”, explică Jose Luis.

În prezent compania deţine cinci locaţii deschise în sistem de franciză în Spania şi în Italia şi caută distribuitori exclusivi pe întreg teritoriul României. Investiţia pentru deschiderea unei francize Columbia Fresh începe de la 550 de euro, iar viitorii parteneri vor beneficia de training, consultanţă, suport financiar, exclusivitate geografică şi promovare.

Tehnica aroma marketingului a fost folosită pentru prima oară la mijlocul anilor '90, în Australia. Un studiu realizat de cercetătorii Universității din Dresda, Germania, arată că un miros plăcut îi determină pe 16% dintre clienți să rămână mai mult timp într-un magazin, iar pe 15% dintre aceștia îi poate influența să cumpere un produs.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015