“Anul trecut am relansat FlorideLux.ro, oferind utilizatorilor de smartphone o variantă responsive (adaptată echipamentului mobil după care este accesat site-ul) mult îmbunătățită. De asemenea, am reorientat puternic magazinul online CosurideLux.ro către zona de B2B, ceea ce ne-a permis să ne atingem targetul de 80.000 de euro, propus la lansarea acestuia", a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.
Miercuri
06.02.2013
FlorideLux.ro şi-a depăşit cifra de afaceri propusă pentru anul 2012, în principal datorită investițiilor făcute de companie în business-urile sale.
 

Grupul FlorideLux.ro, care operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, dar şi florăriile offline FlorideLux, a anunţat rezultatele financiare pentru anul 2012. “În ciuda faptului că, la începutul anului trecut, mizam pe afaceri de 450.000 de euro și chiar dacă mediul economic nu a fost tocmai favorabil business-ului nostru, am reușit să ajungem la o cifră de afaceri de 0,5 milioane de euro în 2012. Practic, am avut un avans de 11%, pe o piață în scădere cu 20%”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.

Investițiile realizate anul trecut în deschiderea unui nou punct de lucru, dar și în sistemul de management, care permite administrarea și conducerea într-un mod mai ușor a întregii afaceri, prin unificarea tuturor brandurilor din grup, a avut o semnificație deosebită în obținerea acestor rezultate financiare. Astfel, după prima lună trecută de la implementarea acestui sistem, grupul FlorideLux.ro a reușit să reducă costurile de administrare și management cu până la 5%.

Totodată, relansările magazinelor online FlorideLux.ro, CosurideLux.ro, precum și a întregii rețele de site-uri dedicate Crăciunului, a contribuit la înregistrarea unei cifre de afaceri în creștere în 2012.

“Anul trecut am relansat FlorideLux.ro, oferind utilizatorilor de smartphone o variantă responsive (adaptată echipamentului mobil după care este accesat site-ul) mult îmbunătățită. De asemenea, am reorientat puternic magazinul online CosurideLux.ro către zona de B2B, ceea ce ne-a permis să ne atingem targetul de 80.000 de euro, propus la lansarea acestuia, și am relansat site-urile www.brazidecraciun.ro, www.brazi.ro, www.braziinghiveci.ro, www.braziartificiali.ro, www.decoratiunidecraciun.ro, în vederea poziționării ca lider pe fiecare segment al decorațiunilor și produselor dedicate Crăciunului”, a arătat Marius Dosinescu.

Pentru 2013, reprezentantul companiei mizează pe afaceri de 600.000 de euro și pe consolidarea proiectelor aflate în desfășurare în acest moment – FlorideLux.ro, CosurideLux.ro, Coroane.ro, BrazideCraciun.ro, Braziartificiali.ro, BraziinGhiveci.ro, DecoratiunideCraciun.ro.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015