Francizele sărbătoresc dragostea
Trandafirii roșii rămân în topul preferințelor românilor de Ziua Îndrăgostiților și în acest an, conform grupului FlorideLux.ro, unul dintre principalii comercianți online de flori de pe piața locală. Compania le-a pregătit îndrăgostiților 30 de aranjamente florale, care conțin alături de clasicii trandafiri roșii crizanteme, lalele multicolore, gerbere și orhidee. Pentru cei care vor să ofere un cadou memorabil, FlorideLux.ro le-a pregătit buchete speciale și aranjamente inedite, precum inimile de trandafiri 3D de 180 cm înălțime.
O inimă de trandafiri de 180 cm sau o mașină la mâna a doua?
“Acest produs este unul deosebit, reflectat și în prețul său – 27.500 lei (circa 6.200 euro). Ne așteptăm totuși ca acesta să fie cumpărat de cel puțin doi clienți”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro. În colecția de Ziua Îndrăgostiților din acest an se mai regăsesc și aranjamente florale în inimi, coșuri de flori sau cu ceaiuri, cosmetice și ciocolată. Anul trecut, FlorideLux.ro a lansat franciza cu același nume, adresată celor cu experiență în domeniu, marketing sau vânzări.
Declară-ți dragostea pe Panoul Îndrăgostiților
Inimioare decorative, căni, lumânări, suporturi pentru lumânări, îngerași deco, ceasuri, difuzoare de aromaterapie, rame de fotografii, arhivatoare foto ș.a. alcătuiesc colecția de Valentine's Day a magazinelor bam boo, unul dintre primele brand-uri care s-au impus pe segmentul de decorațiuni interioare și cadouri de pe piața locală. Compania desfășoară un concurs pentru fanii paginii de Facebook și oferă clienților o mini-felicitare care, după ce va fi completată cu o declarație de dragoste, va fi expusă pe ”Panoul Îndrăgostiților”- o inimă mare aflată în magazine. Bam boo se extinde prin franciză pe piața locală si are în plan deschiderea a 15 magazine noi în acest an. Expansiunea va fi gestionată de compania Philcare Franchise, condusă de belgianul Carl Sampers.
Menage a trois?
Este propunerea pe care ne-o face restaurantul La Michele din Onești. Pentru 45 lei/persoană, La Michele oferă un meniu care conține salată capresse, ruladă de pui cu piure menage a trois, spumă de ciocolată cu căpșuni și ardei iute și șampanie cu creme de cassis. Și pentru că restaurantul este condus de doi antreprenori care își fac meseria foarte bine, aceștia au lansat franciza La Michele, disponibilă în două module: unul doar de pizzerie, cu produsele specifice: pizza, paste, salată și unul care include întregul concept La Michele, cu toate sortimentele de mâncăruri.
Satin, dantelă, o nouă interpretare a cromaticii Zilei Îndrăgostiților
Colecția Kelly Brook New Look
Cu prilejul Zilei Îndrăgostiților, New Look a lansat noua colecție de lenjerie intimă Kelly Brook. Seturile au la bază satinul și dantela, culoare cheie a acestora fiind bleu-marinul, New Look dând astfel o nouă interpretare cromaticii cu care ne-am obișnuit de Valentine's Day. Colecția Kelly Brook este disponibilă în magazinele New Look din București, cu prețuri începând de la 34,9 lei.
(E.C.)Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.