2013-02-19

Remediu post-sesiune? Shopping!

Perioada în care vitrinele retailerii de fashion ne ademeneau cu reduceri s-a încheiat, însă franciza New Look are o surpriză pentru studente.

New Look, brand-ul britanic de fashion intrat prin franciză pe piaţa locală, a pregătit o petrecere destinată studentelor, în magazinele din Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Constanţa, Iaşi şi Oradea. Joi, 21 februarie, timp de 3 ore, în intervalul 19.00 – 22.00, retailerul oferă clientelor reduceri de 30% la articolele noii colecţii, pe baza legitimaţiei studenţeşti. Studentele vor fi îndrumate de stiliştii revistei Glamour în alegerea ţinutelor, iar profesioniştii Şcolii de machiaj Cotimanis Show vor asigura în Bucureşti şi în Cluj-Napoca sesiuni gratuite de make-up. În cadrul petrecerilor din magazinele New Look vor fi servite băuturi marca Redd’s.

New Look Fot. New Look

New Look organizează pe 21 februarie un shopping party exclusiv pentru studente.

„Petrecerile dedicate studentelor încep să devină deja o tradiţie pentru New Look. După succesul înregistrat anul trecut cu aceste evenimente, ne-am decis să revenim în forţă cu a doua ediţie, care să ofere studentelor relaxarea post-sesiune obligatorie. Şi ce recompensă ar putea fi mai bună pentru ele dacă nu o sesiune de shopping cu reducere de 30%, pentru o reînnoire cu stil a garderobei de primăvară”, a declarat Carmen Mărunţelu, PR&Marketing Manager New Look România.

În prezent, New Look are 7 magazine pe piaţa locală, toate deschise prin franciză: două în Bucureşti, în AFI Palace Cotroceni şi în Băneasa Shopping City, și câte unul în Polus Center din Cluj, în Maritimo Shopping Center din Constanţa, în Oradea Shopping City, în Electroputere Parc din Craiova şi în Palas Iaşi. Cel mai recent magazin New Look a fost inaugurat la sfârşitul lunii mai, în mall-ul Palas din Iaşi. Noua unitate are o suprafaţă de 385 de metri pătraţi şi a necesitat o investiţie de 600.000 de euro, inclusiv inventar.

Drepturile de franciză pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank