Franciza „La Doi Paşi” le permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională pe durata colaborării.
Marţi
19.02.2013
Metro Cash&Carry România are planuri ambiţioase de extindere a reţelei de franciză. Retailerul vrea să-şi dubleze numărul de magazine „La Doi Paşi”.
 

Metro Cash&Carry România a lansat programul „La Doi Paşi” în martuie 2012. „La Doi Paşi” este un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, care deţin magazine cu suprafeţe între 40 mp şi 200 mp. Programul s-a dovedit un succes, la numai două luni de la startul oficial numărând deja 200 de unităţi. În prezent reţeaua „La Doi Paşi” totalizează peste 500 de magazine, iar retailerul vrea să-şi dubleze numărul de magazine în acest an, la 1.000 de unităţi.

“Performanţa de a deschide 500 de magazine în mai puţin de un an arată că modelul nostru de franciză se potriveşte nevoilor clienţilor noştri de a-şi servi consumatorii”, declara în urmă cu aproximativ două luni, Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

Proiectul “La Doi Paşi” poate fi văzut ca o încercare a germanilor de a-şi fide­li­za baza de clienţi existentă şi chiar de a o lărgi, în condiţiile în care principalii clienţi ai companiei sunt chiar aceste maga­zine din comerţul tradiţional.

Strategiile de dezvoltare ale lanțurilor internaționale de magazine s-au axat pe comerțul de proximitate, pe această zonă mizând atât Metro cât şi retaileri ca Mega Image (prin conceptul Shop&Go), Profi (s-a redenumit la începutul anului 2012 magazin de proximitate), şi Carrefour (prin conceptul Carrefour Market și franciza Carrefour Express Angst).

Otto Beisheim, unul dintre fondatorii celebrului imperiu comercial german Metro, ale cărei filiale operează în lumea întreagă, s-a sinucis luni, 18 februarie. Trupul neînsufleţit al omului de afaceri a fost descoperit la reşedinţa sa din oraşul german Rottach-Egern. Beisheim, 89 de ani, suferea de o maladie incurabilă, relatează marţi, 19 februarie, publicaţia Bild, citată de portalul Money.ro.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

KFC și Pizza Hut merg la munte

O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli

4 Declaratii
Final 04.07.2015
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor  "dulci" (medical) din pacate este in crestere

3 Declaratii
Final 08.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale

3 Declaratii
Final 07.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?

4 Declaratii
Final 27.04.2015