2013-03-15

Profi vrea locul doi

Pentru a-și mări rețelele de magazine proprii retailerii de pe piața locală preiau unitățile altor brand-uri. Este cazul Profi și Carrefour.

Anul trecut, Carrefour transforma șase magazine Aliment Murftalar din Constanța în Carrefour Market. Suprafața de vânzare a retailerului francez se extindea astfel cu 3.500 mp.Pe 13 martie, Consiliul Concurenței a anunțat că a dat undă verde preluării de către Profi Rom Foods a șase magazine de la Alimrom Trading din Cluj Napoca. În aceeași zi, firma și-a deschis cel de-al 25-lea magazin din București, ridicând numărul unităților din rețea la 156.

Profi Fot. Profi

Profi ocupă poziția a treia în topul retailerilor care activează pe piața românească, după Mega Image și Lidl.

”Continuăm să ne extindem cu un ritm alert, conform planificării și avem toate motivele să credem că de luna viitoare Profi va deveni clar cea de-a doua mare rețea de retail modern din România”, a declarat Directorul general Profi, Pawel Musial. ”Alimrom este fosta rețea Alimentara din Cluj și, când aceste magazine vor fi inaugurate, vom avea 11 unități Profi în acel oraș.”

În prezent, Profi ocupă poziția a treia în topul retailerilor care activează pe piața românească, după Mega Image, care are 205 magazine și Lidl, cu o rețea de 158 de magazine. La începutul anului, Profi anunța ca are în plan deschiderea a circa 45 de magazine în 2013, prin care va crea peste 1.000 de locuri de muncă.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank