Metro scade în România, dar crește în Turcia

Un proiect de succes al retailerului este rețeaua de franciză ”La Doi Pași”, care totalizează peste 500 de magazine.
Joi
21.03.2013
Metro Cash & Carry România, deținătorul francizei ”La Doi Pași”, a publicat rezultatele financiare pe anul 2012.
 

Anul trecut, vânzările Metro Cash & Carry România au scăzut cu 4%, la 1,018 miliarde euro. 2012 este al cincilea an consecutiv în care retailerul înregistrează scădere. “În 2012 ne-am definit clar prioritățile strategice esențiale, pentru a poziționa compania noastră mai aproape de clienți. Am pus în aplicare cu succes o serie de măsuri adaptate la dorințele de afaceri ale clienților, pentru a continua să consolidăm valoarea clientului, precum şi competitivitatea companiei noastre. Desigur, vom continua aceste strategii, vizând o creștere pe termen lung”, a declarat într-un comunicat remis redacției, Dusan Wilms, Director General Metro Cash & Carry România.

Pe piața locală, Metro Cash & Carry operează o rețea de 32 magazine, cu un număr de 5.440 angajați. Retailerul a pus în stand by extinderea rețelei de magazine proprii și s-a axat pe dezvoltarea francizei ”La Doi Pași”. Conceptul s-a dovedit a fi un adevărat succes, în numai un an de la lansarea programului, rețeaua de magazine ”La Doi Pași” totalizând peste 500 de unități. „La Doi Paşi” este un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, care deţin magazine cu suprafeţe între 40 mp şi 200 mp. Până la finalul acestui an, retailerul intenționează să ajungă la un număr de 1.000 de magazine ”La Doi Pași”.

Vânzările Metro Cash&Carry la nivel internațional
În 2012, vânzările grupului Metro Cash&Carry au crescut cu 1,7%, ajungând până la 31,6 miliarde Euro, la această tendință pozitivă contribuind Rusia, China și mai ales Turcia. Vânzările Like-for-like au crescut cu 0,2%. Ajustate în urma închiderii celor 30 de magazine Makro UK (Marea Britanie), veniturile au crescut cu 3,2%. După închiderea unităților Makro UK, METRO Cash & Carry avea funcționale, la sfârșitul anului 2012, un număr de 743 de magazine în 29 de țări.

“Mediul de consum în continuă schimbare din multe țări europene, determinat de criza datoriei suverane, a influențat din nou dezvoltarea afacerii Metro Group în 2012”, a afirmat dl. Olaf Koch, Chairman al Management Board Metro AG.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015