În România, mobilierul se dă în franciză
Casa Rusu, Lemet, Elvila, Komandor și Neoset sunt doar câțiva dintre cei mai cunoscuți producători de mobilă care se extind pe piața locală și prin franciză. Casa Rusu, compania de retail a producătorului Rus Savitar a anunțat recent planurile de expansiune pentru acest an: 19 magazine noi, dintre care aproximativ jumătate vor fi francize.
”Am demarat în 2011 sistemul de francizare și suntem mulțumiți de evoluția pe care am avut-o în această direcție. Anul 2013 începe cu deschiderea magazinului din Dej și va fi continuat de cel puțin alte opt magazine în regim de franciză, iar pentru următorii 3-5 ani obiectivul este de a avea o franciză în fiecare oraș mic și mediu cu până la 50.000 de locuitori,” a declarat Cristian Rusu, administratorul grupului Rus Savitar, compania care operează brand-ul Casa Rusu, citat de Wall-Street.ro.
Casa Rusu reprezintă divizia de retail a producătorului de mobilă Rus Savitar care și-a început activitatea pe piața locală în anul 1994. Afacerea Casa Rusu este deținută de familia Rusu din Timișoara și deține în prezent 23 de magazine în România, dintre care 12 sunt unități proprii.
Piața locală de mobilă a fost și ea afectată de criză în anul 2012, însă producătorii de mobilier prezenți pe piața locală au continuat să-și extindă rețelele de magazine. Casa Rusu a deschis un nou showroom în București, iar Lemet Câmpina a investit circa 5,4 mil. lei în cele 12 magazine pe care le-a inaugurat anul trecut. Grupul grecesc Neoset, prezent pe piața locală din 1991, s-a relansat prin franciză, iar reprezentanții companiei consideră că pe piața locală de mobilă există loc pentru creștere. ”Noi credem că oamenii își vor dori întotdeanu ca spațiul lor personal să fie unic, pe gustul lor”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Antonis Lourezos, Operation Manager Neoset România.
Reprezentanții companiilor Lemet și Mobexpert nu împărtășesc însă opinia lui Antonis Lourezos. Potrivit acestora, vânzările de mobilă ar putea înregistra o scădere de circa 10% în acest an.
(E.C.)Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.