Prezentarea afacerii într-o emisiune TV este o modalitate excelentă prin care antreprenorii își pot promova business-ul întrucât televiziunea este mijlocul de informare cu cea mai mare acoperire națională, iar mesajul ajunge la un public numeros.
Luni
01.04.2013
Afacerile care au succes sunt prezentate în emisiunile de business difuzate de posturile de televiziune.
 

Emisiunea Business B1, difuzată duminică, 31 martie, i-a reunit în platoul postului B1 pe profesorul în economie Mircea Coșea, jurnalistul Marius Pîrloiu și pe Gabriel Biriș, unul dintre partenerii fondatori ai Biriș Goran SCA. După ce în cadrul emisiunii a fost difuzat un reportaj în care era prezentată afacerea antreprenoarei Mihaela Toma, reprezentantul unic al brandului Tea Forte în România și unul dintre reprezentanții ciocolateriilor Leonidas pe piața locală, invitații au expus propriile opinii despre afacerile în franciză.

Franciza e o modalitate mai ușoară prin care îți poți porni o afacere
”Afacerile în franciză sunt orientate către anumite nișe. În general, francizele sunt o cale mai puțin riscantă de a începe o afacere, pentru că ea e verificată în alte state sau în alte orașe din aceeași țară. Franciza e o modalitate mai ușoară prin care îți poți porni o afacere pentru că intri pe o piață bătătorită de alții”, a declarat în cadrul emisiunii Business B1, Gabriel Biriș.

”Trebuie să analizezi foarte bine dacă ceva ce se potrivește pe o piață, se potrivește și pe piața noastră”, este sfatul pe care îl oferă jurnalistul Marius Pîrloiu. ”Este posibil ca o afacere care merge într-un alt stat să nu aibă clientelă pentru piața din România”.

În cadrul reportajului difuzat în cadrul emisiunii, Mihaela Toma spune că a împrumutat bani de la prieteni pentru a-și porni business-ul, întrucât finanțarea prin intermediul băncilor nu i s-a părut soluția potrivită. ”Băncile pretind că finanțează idei însă nu o fac. O soluție este să apeleze la prieteni și cunoștințe, însă nu știu câți întreprinzători au atâția prieteni cu bani. E o cale lungă și grea”, consideră profesorul în economie Mircea Coșea.

Prezentarea afacerii într-o emisiune TV este o modalitate excelentă prin care antreprenorii își pot promova business-ul întrucât televiziunea este mijlocul de informare cu cea mai mare acoperire națională, iar mesajul ajunge la un public numeros. În același timp, televiziunea oferă companiilor prestigiu, influență și notorietate. Sunt totuși două condiții pe care trebuie să le îndeplinească un antreprenor care vrea să-și prezinte afacerea pe micul ecran: să aibă un business de succes și să nu-i fie teamă să relaționeze cu mass-media.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/1/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015