Franciza care-ți lasă gura apă
În imagine: tochitura bucovineană cu brânză de oi, ou Bio și mămăliguță din făină de porumb Bio.
”The Romanian Blouse” (sau tradiționala ie) face furori pe catwalk-uri și în vitrinele celor mai în vogă retaileri de modă. Nu știm cât timp vor mai exploata creatorii de modă frumosul port popular românesc. Ce știm sigur este că bucătăria românească va impresiona întotdeauna prin gustul și aromele preparatelor tradiționale. Este și ideea de la care a plecat antreprenoarea Todosi Isolde, care a lansat pe piața locală un concept nou de restaurant, care îmbină elementele tradiționale bucovinene cu produse BIO cu certificat ecologic. ”Am întâlnit conceptul pentru prima oară în Statele Unite ale Americii și am considerat că asocierea produselor cu certificat BIO cu cele tradiționale constituie o garanție a succesului”, povestește Todosi Isolde. Astfel a luat naștere BIObucovina.
Primul restaurant a fost deschis pe 1 martie 2012 în Iulius Mall Suceava. Noul concept și ”bucatele” specific românești: sărmăluțele în foi de varză, ciulamaua de hribi de pădure, platoul boieresc, tochitura tradițională, combinate cu produse BIO au atras un număr impresionat de clienți. Până în anul 2015, proprietarii BIObucovina vor să ducă acest concept inedit în 30 de locații din țara noastră, modalitatea aleasă pentru extinderea afacerii fiind franciza. Din vară două noi unități francizate se vor alătura rețelei de restaurante.
Cât costă o franciză BIObucovina
Franciza BIObucovina este un concept care poate fi aplicat în diferite modalități, raportate la spațiul și locația francizatului: BIOrestaurant, Plăcintărie, Cofetărie& Simigerie, Cozonaci cu lapte BIO și ouă BIO. ”Francizatul poate opta pentru toate cele patru tipuri la un loc sau pentru oricare în parte. În funcție de tipul de locație deschisă, variază și taxa de intrare în franciză. Astfel, pentru toate categoriile cumulate există taxa unică de 5000 EURO + TVA, cu o redevență lunară de 500 EURO. În cazul alegerii unor anumite categorii ale BIObucovina, prețurile se reduc, acestea fiind negociabile, în funcție de datele pe care le avem. În ceea ce privește investiția proprie în utilaje și locație, aceasta începe de la 15.000 EURO și poate crește în functie de complexitate și de intențiile de dezvoltare ale francizatului”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Todosi Isolde.
Tiramisu și-a găsit loc în meniul BIObucovina, alături de cozonaci, pască și poale-n brâu, fiind preparat cu smântână de casă și însiropat în cafea Bio. |
: |
Reclama cea mai sănătoasă este ”din gură-n gură”
Cei interesați de franciza BIObucovina nu trebuie să fie calificați în domeniul gastronomic, întrucât francizorul pune la dispoziția acestuia toate ingredientele, compozițiile, produsele și rețetele necesare pentru gătirea preparatelor tradiționale cu produse BIO. ”Nu vă trebuie personal calificat, nu vă trebuie bucătari profesioniști, nu aveți grija măsurării și stresul de a crea mereu produse identice, nu trebuie să adăugați sare, zahăr sau alte mirodenii sau ingrediente care pot fi greșite de bucătari”, spune Todosi Isolde. ”Menționez că în afacerea BIObucovina reclama cea mai sănătoasă este “din gură în gură”. În momentul în care clientul este satisfăcut de produs, îl va recomanda în primul rând membrilor familiei, mai ales în perioada premergătoare sărbătorilor, iar comenzile vor fi pe masură.”
Articole citite
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
Grupul Fornetti a fost desemnat drept cea mai bună rețea europeană de franciză a anului, într-un domeniu unde a concurat cu companii de notorietate.
Cele mai citite
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...