2013-04-05

Cum a crescut o franciză de fashion într-un an

Pe 7 aprilie New Look sărbătorește un an de la deschiderea celui de-al șaselea magazin al rețelei.

În aprilie 2012, continuându-şi extinderea pe piaţa autohtonă, New Look deschidea al şaselea magazin din România, în centrul comercial Electroputere Parc Craiova. Lunar, peste 24.000 de cliente din Craiova trec lunar pragul magazinului New Look. În topul preferinţelor vestimentare ale clientelor craiovence se situează colecţiile de rochii şi jachete, încălţăminte şi accesorii. Stilul vestimentar marca New Look cel mai căutat este smart-casual.

New Look Fot. New Look

Brandul New Look este liderul vânzărilor la îmbrăcăminte şi accesorii pentru femei cu vârsta de până în 35 de ani din Marea Britanie. La nivel global, la fiecare 5 secunde, o pereche de blugi marca New Look ajunge în dulapurile fanelor.

Pentru a sărbători aniversarea primului an de activitate în Craiova, New Look oferă duminică, 7 aprilie, reduceri de 50% la toate produsele cu preţ întreg din magazin. „Mulţumim fanelor din Craiova pentru acest prim an în care au fost alături de noi. Cu această ocazie, le invit să sărbătorim cu o sesiune de shopping dedicată lor, în care se vor putea bucura de articole vestimentare de sezon la jumătate de preţ”, a declarat Carmen Mărunţelu, PR&Marketing Manager New Look România.

Magazinul New Look din Craiova are o suprafaţă de 330 mp şi aproximativ 10 angajaţi. Preţurile produselor variază de la 5.9 lei la 359.9 lei, în funcţie de categorie. New Look înnoieşte colecţiile la fiecare şase săptămâni şi peste 200 de produse noi sunt aduse săptămânal în toate magazinele.

Retailerul britanic New Look a intrat pe piața locală în august 2011, când deschidea magazinul din AFI Palace Cotroceni. În prezent, rețeaua New Look numără șapte magazine, toate deschise în sistem de franciză: două în București (AFI Palace Cotroceni și Băneasa Shopping City), și câte unul în Cluj, Constanța, Oradea, Craiova și Iași.

Drepturile francizei New Look pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport.

Piața locală de fashion este dominată de giganții Inditex și H&M, care și-au extins rețelele de magazine în 2012 și continuă dezvoltarea și în acest an. Expansiunea agresivă a celor doi retaileri a influențat ieșirea sau intrarea în insolvență unor brand-uri de fashion. Anul 2012 a marcat ieșirea retailerului Kiabi de pe piața locală și intrarea Sprider în insolvență. Recent, Debenhams a anunțat că va închide magazinele din România, iar companiile Staff Collection și Corssa, care operează în România rețelele de magazine House of Art, Fox, Levis și Eponge au intrat în insolvență.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank