Afacerea care îți garantează succesul
DepilConcept își extinde rețeaua de saloane de înfrumusețare specializate în epilarea definitivă de șase ani. Conceptul a fost creat în Portugalia, iar din 2011 a început extinderea prin franciză la nivel internațional. Compania are deja succes în țări ca Cehia sau Polonia. Din luna noiembrie a anului trecut, DepilConcept caută un master francizat pentru teritoriul României.
Pentru actualii și pentru viitorii parteneri, compania oferă un nou model de cooperare. Francizații primesc licența business-ului sub eticheta unei ”profitabilități garantate”. Potrivit unei informații primite de la reprezentanții companiei, francizații pot conta pe un profit sigur care le poate acoperi încă din primele luni costurile operaționale. ”Sistemul de management a asigurat succesul francizaților în mai multe țări. Rețeaua are o vastă experiență în sectorul saloanelor de înfrumusețarii, iar de-a lungul timpului a fost adaptată la condițiile economice și de business. DepilConcept împarte această experiență cu toți partenerii săi”, spune Marta Szymak, master francizatul rețelei DepilConcept din Polonia.
Know-how-ul business-ului împreună cu ”garanția profitabilității” sunt primite de toți cei care cumpără o franciză DepilConcept Inside. Această opțiune este recomandată și antreprenorilor care au deja un salon de înfrumusețare și doresc să-și extindă serviciile, iar în același timp să se bucure de privilegiile pe care le primesc în calitate de francizat, cuantificate în special în majorarea profitului.
Pentru deschiderea unui centru DepilConcept ai nevoie de un spațiu de 30-50 metri pătrați, care este suficient pentru oferirea a unu-două servicii. Reprezentanții companiei spun că saloanele pot fi profitabile chiar dacă nu sunt localizate într-o zonă aglomerată. ”Clienții noștri nu sunt oamenii care trec pur și simplu pe lângă salon. Clienții noștri știu exact ce serviciu își doresc și știu unde să îl găsească. Bineînțeles că succesul este influențat și de alți factori, cum ar fi campaniile de marketing și de promovare, precum și oferirea unor servicii adaptate nevoilor clienților”, spune Marta Szymczak.
Administrarea unui centru DepilConcept nu necesită experiență în domeniul înfrumusețării, întrucât compania oferă un training complet, suport pe toată durata colaborării și asistență personală pentru fiecare nou francizat. Informații despre costurile și condițiile aderării la rețeaua DepilConcept găsești în catalogul nostru de franciză.
Ultimele rezultate financiare ale companiei accentuează succesul de care se bucură rețeaua DepilConcept. În primul trimestru al anului 2013, DepilConcept a înregistrat o cifră de afaceri cu 65% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut.
(E.C.)Articole citite
Vânzările sunt în creștere, se deschid noi centre de franciză. Ce piețe sunt în atenție acum și cum va fi dezvoltat în continuare lanțul portughez DepilConcept, dezvăluie proprietarul mărcii, Alexandre Lourenço
Pielea este reflexul bunăstării tale interioare și exterioare, iar dacă atrage privirea, asta este datorită DepilConcept.
Din aprilie 2019, DepilConcept funcționează în Serbia conform sistemului portughez de franciză. Iată un model de business de succes, care te poate inspira să dezvolți o afacere în franciză și să creezi noi oportunități și în România.
Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.
Deși în sectorul cosmetic, antreprenorii sunt de regulă femei, și bărbații își găsesc loc în această industrie.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca