Afacerea care îți garantează succesul

DepilConcept le asigură francizaților, pe lângă know-how-ul întregii afaceri, și o ”garanție a profitabilității”, tradusă prin garantarea unui venit substanțial încă din primele luni, suficient pentru a acoperi costurile operaționale.
Miercuri
24.04.2013
DepilConcept este un concept nou de salon de înfrumusețare. Francizații rețelei primesc o ”garanție de profitabilitate”.
 

DepilConcept își extinde rețeaua de saloane de înfrumusețare specializate în epilarea definitivă de șase ani. Conceptul a fost creat în Portugalia, iar din 2011 a început extinderea prin franciză la nivel internațional. Compania are deja succes în țări ca Cehia sau Polonia. Din luna noiembrie a anului trecut, DepilConcept caută un master francizat pentru teritoriul României.

Pentru actualii și pentru viitorii parteneri, compania oferă un nou model de cooperare. Francizații primesc licența business-ului sub eticheta unei ”profitabilități garantate”. Potrivit unei informații primite de la reprezentanții companiei, francizații pot conta pe un profit sigur care le poate acoperi încă din primele luni costurile operaționale. ”Sistemul de management a asigurat succesul francizaților în mai multe țări. Rețeaua are o vastă experiență în sectorul saloanelor de înfrumusețarii, iar de-a lungul timpului a fost adaptată la condițiile economice și de business. DepilConcept împarte această experiență cu toți partenerii săi”, spune Marta Szymak, master francizatul rețelei DepilConcept din Polonia.

Know-how-ul business-ului împreună cu ”garanția profitabilității” sunt primite de toți cei care cumpără o franciză DepilConcept Inside. Această opțiune este recomandată și antreprenorilor care au deja un salon de înfrumusețare și doresc să-și extindă serviciile, iar în același timp să se bucure de privilegiile pe care le primesc în calitate de francizat, cuantificate în special în majorarea profitului.

Pentru deschiderea unui centru DepilConcept ai nevoie de un spațiu de 30-50 metri pătrați, care este suficient pentru oferirea a unu-două servicii. Reprezentanții companiei spun că saloanele pot fi profitabile chiar dacă nu sunt localizate într-o zonă aglomerată. ”Clienții noștri nu sunt oamenii care trec pur și simplu pe lângă salon. Clienții noștri știu exact ce serviciu își doresc și știu unde să îl găsească. Bineînțeles că succesul este influențat și de alți factori, cum ar fi campaniile de marketing și de promovare, precum și oferirea unor servicii adaptate nevoilor clienților”, spune Marta Szymczak.

Administrarea unui centru DepilConcept nu necesită experiență în domeniul înfrumusețării, întrucât compania oferă un training complet, suport pe toată durata colaborării și asistență personală pentru fiecare nou francizat. Informații despre costurile și condițiile aderării la rețeaua DepilConcept găsești în catalogul nostru de franciză.

Ultimele rezultate financiare ale companiei accentuează succesul de care se bucură rețeaua DepilConcept. În primul trimestru al anului 2013, DepilConcept a înregistrat o cifră de afaceri cu 65% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe