Franciza - un succes pe catwalk?
La finalul anului 2012 BSB deschidea prima unitate stradală din România, pe Bulevardul Magheru din Capitală. Planul de expansiune al retailerului continuă în acest prin deschiderea a trei noi magazine proprii: în centrul comercial Sun Plaza din Bucureşti, în Polus Center Cluj şi în Iulius Mall Timişoara.
“Pe lângă faptul că sunt două puncte comerciale foarte importante în România, am ales Timişoara şi Cluj ca poli de dezvoltare ai BSB către vestul ţării, datorită echilibrului ce caracterizează cele două pieţe. Publicul de aici nu este divizat între foarte multe centre comerciale, puterea de cumpărare concentrându-se în două sau chiar într-un singur loc, cum este cazul Timişoarei,” a declarat Evangelos Poulios, managing partner BSB.
Recent, retailerul a deschis prima franciză BSB în Piteşti. Magazinul are o suprafaţă de 100 metri pătraţi şi este situat în cadrul centrului comercial Euromall. Programul de franciză BSB a fost lansat în acest an, ca un pas strategic în dezvoltarea internaţională a brand-ului.
Dacă eşti interesat să-ţi deschizi un magazin BSB în sistem de franciză, trebuie să alegi un oraş în care nu există un magazin propriu. Suprafaţa minimă necesară deschiderii unui magazin BSB este de 100 metri pătraţi, iar investiţia iniţială este cuprinsă între 30 000 – 60 000 euro, neexistând o taxă de franciză.
BSB SA a fost înființată în anul 1980, în Grecia, de Vassilios și Sophia Bitharas, ca societate producătoare de îmbrăcăminte pentru femei. La nivel internațional retailerul oferă haine, accesorii și produse complementare în 12 ţări, prin intermediul unei rețele de peste 100 de magazine în ţări ca Grecia, România, Turcia, Marea Britanie, Rusia, Bulgaria, Liban, Cipru, Albania şi Egipt. Retailerul grec de fashion BSB a intrat pe piața românească în anul 2004, când a deschis o unitate în centrul comercial București Mall.
Un alt retailer de fashion care se dezvoltă prin franciză în ţara noastră este New Look. Drepturile de franciză pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport. Anul trecut, trei brand-uri de fashion şi-au anunţat intenţia de a se dezvolta prin franciză pe piaţa românească. Detalii în catalogul nostru de franciză.
Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..