Profi, unul dintre principalii competitori ai Penny Market, ocupă cea de-a doua poziție în topul retailerilor moderni din România, după Mega Image.
Marţi
28.05.2013
Un grup german investește 100 de milioane de euro pentru extinderea și modernizarea lanțului de magazine.
 

O vorbă mai veche spunea că la tot pasul găsești farmacii și bănci. Dacă luăm în considerare viteza cu care retailerii deschid magazine noi, în câțiva ani, la tot pasul vom găsi magazine și supermarketuri. După succesul înregistrat de Metro cu franciza La Doi Pași, după deschiderea a câtorva noi magazine pe lună a celor de la Mega Image și de la Profi, a venit rândul grupului german Rewe să anunțe că vrea să ajungă la un număr de 400 de magazine Penny Market și XXL Mega Discount în România, față de 144 câte are în prezent.

Planurile companiei se întind pe o perioadă de circa 13 ani, în care va deschide câte 20 de magazine anual. Valoarea totală a investiţiilor se ridică la 100 de milioane de euro, iar suma va fi alocată atât magazinelor noi, cât şi modernizării celor deja existente. În țara noastră, grupul Rewe este prezent prin rețelele de supermarketuri Selgross, Billa, Penny Market și prin tur-operatorul Dertur.

În ultima perioadă, strategiile de dezvoltare ale lanțurilor internaționale de magazine s-au axat pe comerțul de proximitate, pe această zonă mizând atât Mega Image, cât și Profi, Carrefour (prin conceptul Carrefour Market și franciza Carrefour Express Angst) și Metro (prin franciza ”La Doi Pași”).

Potrivit experților, piața suprafețelor mari de retail din București este deja saturată, iar cea a suprafețelor medii, de tip supermarket în curs de saturare. În acest peisaj își mai găsesc loc doar suprafețele mici, specializate sau de hard discount.


Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

KFC și Pizza Hut merg la munte

O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli

4 Declaratii
Final 04.07.2015
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor  "dulci" (medical) din pacate este in crestere

3 Declaratii
Final 08.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale

3 Declaratii
Final 07.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?

4 Declaratii
Final 27.04.2015